NyborgRacing Skrevet Februar 22, 2007 Skrevet Februar 22, 2007 Har lyst på å ha på decac på bakskjermene mine, fra over bakhjula å bakover! noe forslag eller la være? tenkte kanskje på en M-logo eller noe? men som folk sier, ikke M logo minders motor kan tilfredstile M logo'n
E.Wenaas Skrevet Februar 22, 2007 Skrevet Februar 22, 2007 er dette så gjennomtenkt da? Decaler er kult på bane biler, that's it! men det var kanskje ikke slike meninger du var ute etter Lykke til uansett, bilen din er jo veldig pen slik den er!
NyborgRacing Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Skrevet Februar 22, 2007 ja vet det hører til på bane biler.. men jeg vet ikke! bare for å spørre etter mening til andre:) synes også bilen er fin sånn den er! for det billig så tenkte jeg skulle høre om hvordan det er å ta av igjen hvis det ikke blir noe særli! vet det er ett hælvette å ta av hvis det har vært der en stund(har renset 2 lastebil skap) å det var masse jobb! hehe
Stephan.s Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 Ikke gjør det! Mye penere som den er Voter for den. BMW er best som de er: Clean, mean, killing machine
Andycam Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 Ikke gjør det! Mye penere som den er Støtter også opp om denne.
Smaavik Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 Slenger meg på og støtter gutta i denne, clean og pen er nok det beste
Dr_S Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 Skal du ha noe dekaler, ha noe diskret noe på sideskjørtet eller.no
-Anders- Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 hvorfor ødelegge den med decaler? passer overhodet ikke inn på grønne biler! bilen er som sagt noen ganger clean og pen slik den er nå! finn på noen andre "mods" er min mening!
BalleKnalle Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 Dummeste en ser er jo forholdsvis originale biler med dekaler. Skal en først ha dekaler må en kjøre løpet ut, ikke bare en liten tribal på hver side. Siden du ikke har jappse bil så må du gå for racing.. Kanskje noe sånt... Med slike felger.. Men da må du ha en hardtop til cab'en for at de ikke skal bli alt for stygt.
B.E.E. Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 Jeg ville nok ikke hatt dekaler på bilen. Bilen er utrolig pen som den er, keep it that way
NyborgRacing Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Skrevet Februar 23, 2007 okey.. snudde mening her nå så da blir det ikke decaler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå