jonas Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Klin strøken?? tror ikke du finner mange e30 i norge lenger som er klin strøken. At det muligens er eit godt eksemplar er noe annet.. Hadde jeg vert den heldige eiger av en "klin Strøken" e30, hadde jeg røsket av den stylingen med en gang.. Men det er min mening.. var vell derfor du la ut bilen? for å få meningene til andre?? Sto ikke at det bare var pos. tilbakemeldig du ville ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Få på noen 18" med kant som går helt ut, senk den så du får hjulene opp til skjermbuen og fjern "badlooken". Da blir den tøff tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristiansen Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 bad looken og bakfangern på den stylinga ser idiotisk ut fangernbak er alt for stor.. men fin bil da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 spørs hva du tenker på om klin strøken. jeg mener uten rust og fin i lakken, pent interiør. helst ute etter positive mld. bakfangeren stikker litt langt ut ja men gidder ikke bytte heller. er rimelig fornøyd selv. for mye jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Det går jo an og herje og leke seg fordi om du har en "strøken" E30 da..! Det er det jo mange beviser på rundt om på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Rieger GTS er noe av det styggeste man kan feste på en E30 etter min mening. Men ellers så det jo ut som en fin bil! Liker fargen Lykke til med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Godt ekesmpel på hvordan en E30 ikke skal se ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Tøffe baklykter, passa bra til lakken din! Men bad-look lista foran må vekk...eller fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Klin strøken?? tror ikke du finner mange e30 i norge lenger som er klin strøken. At det muligens er eit godt eksemplar er noe annet.. Hadde jeg vert den heldige eiger av en "klin Strøken" e30, hadde jeg røsket av den stylingen med en gang.. Men det er min mening.. var vell derfor du la ut bilen? for å få meningene til andre?? Sto ikke at det bare var pos. tilbakemeldig du ville ha Helt enig.. Badlookèn og frontfangeren e faktisk det styggeste eg noen gang har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Godt ekesmpel på hvordan en E30 ikke skal se ut. er ikke noe glansbilde hverken du eller bilen din heller. ånei du har jo ikke bil du... likte ikke den svarte e 30n du hadde heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Godt ekesmpel på hvordan en E30 ikke skal se ut. er ikke noe glansbilde hverken du eller bilen din heller. ånei du har jo ikke bil du... likte ikke den svarte e 30n du hadde heller Hehe, er ikke jeg noe glansbilde? huff da. Godt at vi ikke alle er like da. Men du spurte hva vi syntes om bilen, og den bilen der har jo noe av den verste stylinga som kan settes på E30. Var jo ikke et personangrep mot deg. Min E30 var da i det minste original og ikke "mujaffastylet" ! Hva har det med saken om jeg har bil eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 skrev at negativ mld var jeg ikke så interessert i. åja så du er en av de som er så opptatt av at den skal være original! mange av de her. er ikke alle som liker de original vøtt. du bør ikke mase om at min er stygg når du ikke har en selv engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 hva er vitsen med og lage en tråd vist du ikke vil ha ærlige tilbakemeldinger?? "neida kjære, du ser ikke feit ut i den buksen" Bra du liker bilen, men jeg liker den ikke! vet det finnes flere stylingleverandører en org m-tech, men gts kittet klare jeg ikke og finne vakkert.. Men ellers ser bilen ut som den er i fin stand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 du må ikke klikke fordi ikke alle syns stylinga di ikke er fin personikt syns jeg og at det ser forjævlikt ut med gts på e30 alle har hver sin smak. tenk hadde alle kjørt rundt med gts styling da hadde det blitt krig gitt.. bilen er sikker bra den og fargen var jævli fin (har den samme) men stylinga.... alle må få ha sin egen smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 jada greit det, men det går an å være litt varsom. når man har en bil og er ganske stolt av den er det kjedelig at folk skriver kommentarer om at "det er et eksempel på hvordan en e 30 ikke skal se ut. noen kommentarer er litt unødvendige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå