Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
jada greit det, men det går an å være litt varsom. når man har en bil og er ganske stolt av den er det kjedelig at folk skriver kommentarer om at "det er et eksempel på hvordan en e 30 ikke skal se ut. noen kommentarer er litt unødvendige..

Unskyld meg for at jeg ikke har bil, og bilen din var lekker!! Sykt rå!

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe!

hvem sin pappa er sterkest?

Eksponerer man bilen sin på et forum, må man bare finne seg i positive og negative tilbakemeldinger. Det er jo enkelte måter å formulere seg på som kanskje er litt på kanten, men men. :)

Skrevet

jeg synes den var fin, bare synd den fangeren ikke har grøftelys.. blir bedre med noen bøttefelger (brock b1 / borbet a / azev a 9x16)

og personlig liker jeg ikka badlook... men smaken er som baken, den er delt ;)

uansett, i helhet pen vogn :D

Skrevet

Synes bilen din var utrolig tøff!! Spesielt badlooken. Skal ha helt lik styling på min M-316, bare med stor vinge!

Likte ikke lyktene dine, tror det passer perfekt med slike jeg har!

Skrevet
Synes bilen din var utrolig tøff!! Spesielt badlooken. Skal ha helt lik styling på min M-316, bare med stor vinge!

Hehe, don`t get me started on that! :lol:

Skrevet

Ja, de du har var jo nydelige i forhold :?

Skrevet

takk for det. ang lyktene er jeg ikke enig. hadde jeg vært det hadde jeg ikke kjøpt de jeg kjøpte. men som sagt her, smaken er forskjellig avhengig av personene. jeg godtar nå at folk ikke liker bilen min men kommentarene kan begrenses litt.. end of discussion. så herfra håper jeg folk som ikke liker helt noe av det jeg har gjort på bilen kan være litt moderate i formuleringer :) og jeg kommer ikke til å ta av gts stylinga uansett :) den satt der da jeg kjøpte den og ser ingen grunn til å ta den av da jeg er fornøyd med den! 8)

Skrevet
De baklyktene der passer jo perfekt til bilens farge :wink:

Får litt følesen av å kjøre romskip når du har slike lykter. TØFT/FART er nøkkelordet :D

:wink:

folk som har lexus lykter på bmw og andre bilder det ikke er orginalt på burde vært skutt

Skrevet
De baklyktene der passer jo perfekt til bilens farge :wink:

Får litt følesen av å kjøre romskip når du har slike lykter. TØFT/FART er nøkkelordet :D

:wink:

folk som har lexus lykter på bmw og andre bilder det ikke er orginalt på burde vært skutt

så er det faktisk en bil og ikke et romskip vi kjører :roll: lol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...