krza Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 Noen som har tatt ut baksete på e46 coupe før som vet hvordan dette gjøres..? Det er bare bakseteryggene som jeg er i tvil om, alt annet er allerede ute. Takk på forhånd
StigJ Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 Se om det er noen skruer helt nede i hvert hjørne. Ellers så skal du trekke ryggen fremover i kupeen. Det sitter to metallklips i hvert hjørne helt oppe. Ca. ved høyttalergrillene. Disse sitter som regel veldig godt. Bare dra til.
krza Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Skrevet Februar 23, 2007 Er jo ingenting metallklips oppe i hjørnene, har jo delte seter som kun er festet nede.. (missforsto jeg deg kanskje?) Men finner derimot ikke noen skruer nede i hjørnene, men er jo selvsagt masse foringer og greier å flytte på. Kanskje ligger det bak der. Jeg tenkte også at man bare skulle trekke de fremover, men de sitter jo som bare juling isåfall!
krza Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Skrevet Februar 24, 2007 Ja.. De er kun festet med en slags jernpinne i hver side ut mot dørene. Også er de festet i et slags metall feste i midten, tipper at dette festet skal opp, men vet ikke helt hvordan.. Det kan forresten hende det er rimelig stor forskjell på festemåten i coupe og sedan!
StigJ Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Ok. Da vet ikke jeg. Har ikke nedfellbare selv. Og har heller ikke demontert noen nedfellbare i noen kundebiler. Håper du får noen bedre svar fra andre her da.
krza Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Skrevet Februar 24, 2007 Fant ut av dette, og det var som jeg trodde at metallfestet i midten skulle opp.. Dette var lett når man fikk det løst (satt godt), og det var også veldig trangt rundt der.. Men nå har jeg støtt på et nesten latterlig problem! Det har gått rimelig smurt med interiør byttet til tross for at jeg er helt blank på slikt. Men nå får jeg altså ikke av nakkestøttene bak! Hadde spart dette til slutt, siden jeg trodde det bare var å ta de rett av.. Men neida, disse sitter fast, og det må nok et slags tricks til for å løsne de! Noen som har en ide!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå