Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 415
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Heisann.

Her kommer litt fra helgens innsats:

CA63SPMN.jpg

Batteri feste(home made)

Bilde040.jpg

Seter på plass

Bilde033.jpg

Bakfanger tilpasset og festet(møkkaprodukt), noen får seg nok denne fangeren gratis....

Den tåler nok ikke en tur i sandfella :shock:

Skrevet

Rått prosjekt :)

Men det var det jeg lurte på, er det der en orginal Riger Hekk?

Kjøpte en Riger hekk selv nå men er litt forsjell på den.

Og hvordan er passformen på den hekken?

Mvh

Skrevet

Mvh

Tror det er Seidl fanger!? Uansett et dritt produkt som krever masse tilpassing og pussing/sparkling

Skrevet

Mvh

Tror det er Seidl fanger!? Uansett et dritt produkt som krever masse tilpassing og pussing/sparkling

Ok, nei har kjøpt meg en Riger E46 M3 look fanger til bilen min, lik den du har på bilen, men den passet rett på bilen uten problem, så derfor jeg lurte på om det der var en kopi elns. Står Roger inskrevet i Plasten på den jeg har.

Bilde av fanger:

Nr.1.JPG

Skrevet

Mvh

Ok, nei har kjøpt meg en Riger E46 M3 look fanger til bilen min, lik den du har på bilen, men den passet rett på bilen uten problem, så derfor jeg lurte på om det der var en kopi elns. Står Roger inskrevet i Plasten på den jeg har.

Bilde av fanger:

Nr.1.JPG

Godt mulig det er kopi produkt....men det er jo i bunn og grunn all styling :!::?: Dette er glassfiber.

Skrevet
Hei. utrolig rå bil!

Kan jeg spørre om bilen blir ferdig til Rudskogen 18.mai eller?

Hadde vært tøft å sett denne live!

Heisann. Tror neppe jeg rekker det. Jeg må pusse opp badet - kjøkkenet - stua, som en byttedeal med min bedre halvdel....kun for og holde husefred, når jeg bygger denne bilen. Det tar jo noen timer :D Jeg bli sansynlig klar til Gatebil Mantorp. Utrolig lenge siden jeg har kjørt på den banen, var i 1993 tror jeg....

Skrevet

Mvh

Godt mulig det er kopi produkt....men det er jo i bunn og grunn all styling :!::?: Dette er glassfiber.

Ok, vist den er av glassfiber er det ikke samme produktet, for den jeg har er av plast.

Men hvilke sidesjørt er på bilen?

Skulle hatt slike selv, for de enkle og fine, liker ikke de riger sjørtene, for de er litt for volsomme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...