Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har bare orginal benintrykksregulator ja, kjører med 720cc dyser!

Litt greit med justerbart returtrykk, da er det enklere og kontrollere om bensinpumper begynner og fuske. Vil nødig få trykkfall på fullt ladetrykk 7000rmp og 200km....da blir det fort hull i stempler :( Det og bruke en ekstern justerbar trykkregulator gjør at jeg kan ha en bedre kontroll på trykket. Dessuten kjører jeg noe høyere bensin trykk enn hva orginal pumpe vil levere. Det undrer meg også at du har klart og levere 500hk på orginal bensinpumpe??!! "Men de lærdes strides" :wink:

• Svar 415
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Sa ikke at jeg hadde orginal bensinpumpe da :) Har en walbro pumpe nå, men skal montere en til snart, så det kan justeres på litt til! Har også 10mm (innvendig) bensinrør

Da ville jeg ha montert en regulator, ellers blir trykket på returen for høyt.

Skrevet
Har like store rør på returen å da, hva som kan skje da mener du?

Du resulterer i og blåse den orginale , da har du fri flyt tilbake. Og motoren går for magert.....da skjærer stemplene seg. Kjøp deg en bra fuel regulator. Det er ikke mange kronene i helheten :wink:

Det er bare et tips.

Skrevet

Valset hjulbuer foran. Henter felger denne uken.....bilder kommer! Monterte gir kasse i dag, CNC freste utøserlageret passet perfekt. Tror nok det blir mye røkking og kveling de første gangene, clutshen er grise tight. Hadde litt problemer med sentrering, men lagde et verktøy av en kasse som måtte bøte med livet :(

valse.jpg

Skrevet
gikk det greit over bremsene foran?

Nja...20mm front og 40mm bak spacere er bestilt hos speedtech.de i Tyskland. Har barse shimsa de ut med bolter og skiver for og se hvordan det blir, samt måle str.på spacera. Takker for en god handel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...