Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 415
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Dette blir bra kenneth. Spørs om jeg drar fra deg så lenge nå da, ettersom du får en bra drivlinje :twisted:

Neida, tror org. M3 linja mi med ny mellomakslings skal holde 700hk +

Blir mye gass gass til sommern 8)

Håper bare kassene våre holder, er det lenge til du skal levere mellomakselen? Begynner og haste litt for meg nå....

• 2 weeks later...
Skrevet

Oppdatering på E30'n

E36 M3 kasse montert, monterte den også på nylon foringer. Måtte bytte trøstelager til E36, E30 lageret er for lite i senter - men ytter ringen er lik.

Måtte lage bakre girkassefeste, M3 kassa luter en del - og da passer ikke det orginale festet lenger.

kghuyk.jpg

KSport camberjustering fra E36, skruene passet ikke - borret og jenget inn nye bolter. Senterlageret måtte også borres til 14mm, ellers så passer det perfekt :D

dtjydyj.jpg

djydtj.jpg

Litt unødvendig kanskje, men jeg røyk på et nytt fjærbenstag - massiv aluminium, litt stivere enn OMP rør....

djyj.jpg

jydjy.jpg

Skrevet

Detta ser jo meget bra ut gutter!!!

Ser jensen har fått i overnightparts from uniten også.

Ikke lenge til jeg kommer hjem nå, (ca 25 feb) blir nok en ljugekveld i verkstedet deres da.

Du kan jo ta rivstarter all day long du nå kenneth, med den kassa og bakstillinga der.. Litt mere trykk og E-85 nå så blir sommeren 08 helrå!

Har noen småting i bestilling til audien nå, så jeg gleder meg til å bli frakjørt av dere til sommeren!! jeg får ta meg av cruisinga, og dere får stå for børning og racing! :)

Forresten noen flere enn meg som skal ha bensinpumpe®??

tenkte på walbro 255lph inline, klarer 600hk på svinghjulet i turbomotor pr. stk på bensin. Koster ca 120US$ stk, blir billigere om vi er flere

disse er mye mer stillegående enn bosch pumper som bråker endel!

stå på guttær!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...