E30 2.7turbo Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Noen bilder under sammen skruing: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EdgePerformance.no Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Dette blir bra kenneth. Spørs om jeg drar fra deg så lenge nå da, ettersom du får en bra drivlinje Neida, tror org. M3 linja mi med ny mellomakslings skal holde 700hk + Blir mye gass gass til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Dette blir bra kenneth. Spørs om jeg drar fra deg så lenge nå da, ettersom du får en bra drivlinje Neida, tror org. M3 linja mi med ny mellomakslings skal holde 700hk + Blir mye gass gass til sommern Håper bare kassene våre holder, er det lenge til du skal levere mellomakselen? Begynner og haste litt for meg nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Her er noen bilder av bilen vi skal hente i England på Mandag. Den drar 13sek på 402m Slettes ikke ille til fremhjulstrekk og være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Her er noen flere bilder av bakstillinga, med en side ferdig. Hanbrekkwiren blir borte gr. store meddrivere og ledd, men jeg bygger om til hyldraulisk brekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 En liten filmsnutt fra dekkmisbruken, corollaen har en M50 motor med turbo Klikk på linken http://s179.photobucket.com/albums/w300 ... 007084.flv http://s179.photobucket.com/albums/w300 ... 007084.flv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Funker ikke filmen! tøff mini foresten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Funker ikke filmen! tøff mini foresten:) Tror det funker nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 Nye Nylon motorfester Litt forskjell på drivaksel størrelsen Ferdig bakstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 TURBO Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 serru det du.. film av bilen min og jo..!! sees i verksted i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Da har Kjetil Minien i verkstedet vårt, etter en strabasiøs tur/retur til Newcastle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 Oppdatering på E30'n E36 M3 kasse montert, monterte den også på nylon foringer. Måtte bytte trøstelager til E36, E30 lageret er for lite i senter - men ytter ringen er lik. Måtte lage bakre girkassefeste, M3 kassa luter en del - og da passer ikke det orginale festet lenger. KSport camberjustering fra E36, skruene passet ikke - borret og jenget inn nye bolter. Senterlageret måtte også borres til 14mm, ellers så passer det perfekt Litt unødvendig kanskje, men jeg røyk på et nytt fjærbenstag - massiv aluminium, litt stivere enn OMP rør.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 Shortshift trenger man ikke kjøpe, laget en som er mer solid - og girer tettere enn de som er på markedet. Et pluss: kostet ikke 5øre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 Her er noen bilder av rollaen til Stian: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SundinRacing Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Detta ser jo meget bra ut gutter!!! Ser jensen har fått i overnightparts from uniten også. Ikke lenge til jeg kommer hjem nå, (ca 25 feb) blir nok en ljugekveld i verkstedet deres da. Du kan jo ta rivstarter all day long du nå kenneth, med den kassa og bakstillinga der.. Litt mere trykk og E-85 nå så blir sommeren 08 helrå! Har noen småting i bestilling til audien nå, så jeg gleder meg til å bli frakjørt av dere til sommeren!! jeg får ta meg av cruisinga, og dere får stå for børning og racing! Forresten noen flere enn meg som skal ha bensinpumpe®?? tenkte på walbro 255lph inline, klarer 600hk på svinghjulet i turbomotor pr. stk på bensin. Koster ca 120US$ stk, blir billigere om vi er flere disse er mye mer stillegående enn bosch pumper som bråker endel! stå på guttær!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå