Gå til innhold

Enda en E30 med snurre www.moonshineracing.no

E30 2.7turbo
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 415
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette blir bra kenneth. Spørs om jeg drar fra deg så lenge nå da, ettersom du får en bra drivlinje :twisted:

Neida, tror org. M3 linja mi med ny mellomakslings skal holde 700hk +

Blir mye gass gass til sommern 8)

Håper bare kassene våre holder, er det lenge til du skal levere mellomakselen? Begynner og haste litt for meg nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Oppdatering på E30'n

E36 M3 kasse montert, monterte den også på nylon foringer. Måtte bytte trøstelager til E36, E30 lageret er for lite i senter - men ytter ringen er lik.

Måtte lage bakre girkassefeste, M3 kassa luter en del - og da passer ikke det orginale festet lenger.

kghuyk.jpg

KSport camberjustering fra E36, skruene passet ikke - borret og jenget inn nye bolter. Senterlageret måtte også borres til 14mm, ellers så passer det perfekt :D

dtjydyj.jpg

djydtj.jpg

Litt unødvendig kanskje, men jeg røyk på et nytt fjærbenstag - massiv aluminium, litt stivere enn OMP rør....

djyj.jpg

jydjy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta ser jo meget bra ut gutter!!!

Ser jensen har fått i overnightparts from uniten også.

Ikke lenge til jeg kommer hjem nå, (ca 25 feb) blir nok en ljugekveld i verkstedet deres da.

Du kan jo ta rivstarter all day long du nå kenneth, med den kassa og bakstillinga der.. Litt mere trykk og E-85 nå så blir sommeren 08 helrå!

Har noen småting i bestilling til audien nå, så jeg gleder meg til å bli frakjørt av dere til sommeren!! jeg får ta meg av cruisinga, og dere får stå for børning og racing! :)

Forresten noen flere enn meg som skal ha bensinpumpe®??

tenkte på walbro 255lph inline, klarer 600hk på svinghjulet i turbomotor pr. stk på bensin. Koster ca 120US$ stk, blir billigere om vi er flere

disse er mye mer stillegående enn bosch pumper som bråker endel!

stå på guttær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...