Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 415
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Noen fler stemningsbilder fra helga:

n506377593_795032_5542.jpg

n506377593_795050_3416.jpg

Så tok jeg kjørelisensen med Hiace`n, gadd ikke ta BMW`n av hengeren i snøvær :wink: Det ble mang en latter med Hiace og sugediesel på banen, tror du skal gå rundt banen for og få en lavere rundetid :lol:

n506377593_795070_843.jpg

n506377593_795071_1190.jpg

Skrevet

Kjørte på ruskogen på Søndag, alt gikk greit helt til jeg byttet til 245x35x17 bak. Gikk dritt med samme inngangshastighet.....

tgg.jpg

uyirtiy.jpg

jdfjydf.jpg

Det tok meg 3 timer og spyle bilen i dag, langsvingen består ikke lenger av sand.......det er blåleire og søle blandet med sand. Det blir en sinnsyk gjørme :evil:

Skrevet

Oi, hva slags tykkelse har du på skiva, 21mm? Dekkes dette av reklamasjon mon tro? Wilwood har for vane å lage for tynne skiver skal man tro det man leser på diverse forum rundt om i verden.

Skrevet

Hva gjorde du med slavesylinder på zf kassa? kan man bruke den orginale som sitter på e30`n?

• 2 weeks later...
Skrevet

Heisann

Takker for en hyggelig prat på søndag (jeg var "kartleser" i bilen til Torbjørn). Var artig å se og høre om bilen din. Det er mulig vi snakkes på fredag igjen også, visst alt går bra er kanskje bilen min klar for første turen på bane i år =)

Hilsen Trond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...