E30 2.7turbo Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 Jeg skal kjøre Extrem serien, og der kreves vognlisens og hastighetslisens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Noen fler stemningsbilder fra helga: Så tok jeg kjørelisensen med Hiace`n, gadd ikke ta BMW`n av hengeren i snøvær Det ble mang en latter med Hiace og sugediesel på banen, tror du skal gå rundt banen for og få en lavere rundetid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Kjørte på ruskogen på Søndag, alt gikk greit helt til jeg byttet til 245x35x17 bak. Gikk dritt med samme inngangshastighet..... Det tok meg 3 timer og spyle bilen i dag, langsvingen består ikke lenger av sand.......det er blåleire og søle blandet med sand. Det blir en sinnsyk gjørme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Forbanna dritt bremser..... Noen med samme erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Oi, hva slags tykkelse har du på skiva, 21mm? Dekkes dette av reklamasjon mon tro? Wilwood har for vane å lage for tynne skiver skal man tro det man leser på diverse forum rundt om i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 den er 310x21, og jeg får ikke svar fra RPI eller Wilwood. Så nå bestillte jeg meg 8 stempla caliptere med 330x32mm skiver fra KSport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Hva gjorde du med slavesylinder på zf kassa? kan man bruke den orginale som sitter på e30`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 Jeg brukte den som satt på kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Nå er dekklageret fylt opp for begynnelsen av sesongen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Bussen er under kosmetisk forandring.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftbimmer Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 hei! bare et lite spørsmål.. kjører du med noen form for popp off eller dumpventil?? i tilfelle åssen type? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Bruker en billig e-bay dumpventil....se bilde på foregående sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Det skjer en masse med bussen om dagen, her er Audun fra FortKnox i gang med og trekke den innvendig: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Nye bremser og felger montert: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Heisann Takker for en hyggelig prat på søndag (jeg var "kartleser" i bilen til Torbjørn). Var artig å se og høre om bilen din. Det er mulig vi snakkes på fredag igjen også, visst alt går bra er kanskje bilen min klar for første turen på bane i år =) Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå