E30 2.7turbo Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Heisann Sundin. Nå får du snart se og komma deg hjem, fly der nede i kina land a gitt. Er det no billig bil stæsj der a??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 TURBO Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 kunne tenkt meg ei sånn pumpe jeg sundun..!!! på tide og komme seg hjem nå..!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 Gjort litt mer: Mere avstivere på buret: KSport brekk: Måtte flytte nedre demperfester gr. alt for store drivledd: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skautroll Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 kom toppen din fra en 320i sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Stemmer det, dette for og ha mindere kjølekanaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 Gjort litt til i helga: 8.5mm tennkabler El. vannpumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Ser du har sveisa på bærebro bak.Gikk dette greit å sveise? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Ser du har sveisa på bærebro bak.Gikk dette greit å sveise? Kommer ann på hva du tenker på, har ikke endret den noe spesiellt annet enn nye "ører" til justeing av spissing og camber. Samt nye demper og fjærfester. Hvis det er det du mener, så gikk det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 Ramler inn bilder fra i sommer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 Aleksander har laget en coustom girspak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 Nå har jeg kappet hull i taket for og få litt mer luft inn i bilen, det blir varmt nok inne der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Begynner virkelig å bli bra denne bilen, rent teknisk! Mye fancy løsninger jeg liker Kan du fortelle noe om dashloggeren din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Begynner virkelig å bli bra denne bilen, rent teknisk! Mye fancy løsninger jeg liker Kan du fortelle noe om dashloggeren din? Mange muligheter med den, og prisen er lav. Se dashlogger.com, og du finner all info der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Noen stemningsbilder av team bussen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 har følgt litt med på denne tråden, og må si jeg er imponert de drivledda er jo bare sinnsyke! knipsa noen bilder av bilen på rudskogen i juli i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå