B.E.E. Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Dette blir bra. Ser ut som ting blir gjort skikkelig. Spennende prosjekt å følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Heisann. Morro med skryt, det gjør bare lysta på og skru større. Her er noen bilder fra fremgangen: Sidepaneler bak Dørkplater pass.side med oppbrett for fotstøtte. Greit for pass. og få "bremse"litt Oppusset og lakkert rattstamme og pedalsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 En representant fra Norges Motorsport Forbund kom i dag og godkjente buret for FIA. Nå kan jeg endelig få det i vognkortet at buret er godkjent for bane/gatebruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Får håpe biltilsynet ikke henger seg opp i hindringene du har for rømningsveiene. Har du hatt noe dialog med tilsynet om helbur kontra halvbur eller bur generellt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Så lenge en godkjenner av NMF har godkjent buret, så har ikke biltilsynet noe imot hvordan det er bygget. NMF er den strengeste innstans innen motorsport, også når det gjelder sikkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Så lenge en godkjenner av NMF har godkjent buret, så har ikke biltilsynet noe imot hvordan det er bygget. NMF er den strengeste innstans innen motorsport, også når det gjelder sikkerhet. der tror jeg du tar litt feil..det er ikke lovlig med slike "rør" forann rømningsvei der ved døra..feks hva med sikkerhetsbelter fia godkjennte er heller ikke godkjennt for vei bruk.det er mye som er fia godkjent som ikke biltilsynet godtar..dette har jeg selv erfart ps: liker prosjektet ditt.ser ut for at du vet hva du driver med..stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 Så lenge en godkjenner av NMF har godkjent buret, så har ikke biltilsynet noe imot hvordan det er bygget. NMF er den strengeste innstans innen motorsport, også når det gjelder sikkerhet. der tror jeg du tar litt feil..det er ikke lovlig med slike "rør" forann rømningsvei der ved døra..feks hva med sikkerhetsbelter fia godkjennte er heller ikke godkjennt for vei bruk.det er mye som er fia godkjent som ikke biltilsynet godtar..dette har jeg selv erfart ps: liker prosjektet ditt.ser ut for at du vet hva du driver med..stå på Vi får se... Når det gjelder belter, så viser jeg den med Tüv godkjente Shroth belter 4 punkt. Bare for og få annet enn 6 punkt i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 TURBO Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 detta blir bra du..!! har litt historikk om de stolene dine.. det er orginale sparco kevlar stoler fra peugeot 205 rally..!! så de er det ikke mange av..!!! stå på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Liker når folk legger sjela si i å hel-ombygge gamle biler. Helt klart et bra prosjekt der ingenting er tilfeldig. Ser ut som du er noen hakk foran meg i løypa også(men det er bra,så kan jeg stjele idèer av deg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Og et par spørsmål som jeg glemte:Hva har du inni "støvsuger slangen" som ligger inni cupè`n,og hva skal du bruke(hvis du skal bruke) plassen der bensin tank orginalt satt til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2007 Og et par spørsmål som jeg glemte:Hva har du inni "støvsuger slangen" som ligger inni cupè`n,og hva skal du bruke(hvis du skal bruke) plassen der bensin tank orginalt satt til? Slangen er for og beskytte hovedstrømsledninger + andre ledninger. Det blir stor belastning og vil nødig få oppleve kortslutning. Orginal bensintank er lagt på "hylla"(fyllinga). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Montert poppoff og bensintrykksregulator. Krangler fælt med og montere fittings.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325turbo Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Er det noe vits med bensintrykksregulator når du har så store dyser da? Jeg kjører med org. og har 500hk går fint det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Er det noe vits med bensintrykksregulator når du har så store dyser da? Jeg kjører med org. og har 500hk går fint det! Hvordan i alle dager får du trykk på dysene da??, du må jo ha det på returen. Jeg bruker heller ikke orginal tank og pumpe system, og med 2 pumper som gir stort trykk - så krever det regulator på retur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325turbo Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Har bare orginal benintrykksregulator ja, kjører med 720cc dyser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå