Gå til innhold

Enda en E30 med snurre www.moonshineracing.no

E30 2.7turbo
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 415
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så lenge en godkjenner av NMF har godkjent buret, så har ikke biltilsynet noe imot hvordan det er bygget. NMF er den strengeste innstans innen motorsport, også når det gjelder sikkerhet.

der tror jeg du tar litt feil..det er ikke lovlig med slike "rør" forann rømningsvei der ved døra..feks hva med sikkerhetsbelter fia godkjennte er heller ikke godkjennt for vei bruk.det er mye som er fia godkjent som ikke biltilsynet godtar..dette har jeg selv erfart :cry:

ps: liker prosjektet ditt.ser ut for at du vet hva du driver med..stå på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge en godkjenner av NMF har godkjent buret, så har ikke biltilsynet noe imot hvordan det er bygget. NMF er den strengeste innstans innen motorsport, også når det gjelder sikkerhet.

der tror jeg du tar litt feil..det er ikke lovlig med slike "rør" forann rømningsvei der ved døra..feks hva med sikkerhetsbelter fia godkjennte er heller ikke godkjennt for vei bruk.det er mye som er fia godkjent som ikke biltilsynet godtar..dette har jeg selv erfart :cry:

ps: liker prosjektet ditt.ser ut for at du vet hva du driver med..stå på :wink:

Vi får se... Når det gjelder belter, så viser jeg den med Tüv godkjente Shroth belter 4 punkt. Bare for og få annet enn 6 punkt i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker når folk legger sjela si i å hel-ombygge gamle biler.

Helt klart et bra prosjekt der ingenting er tilfeldig.

Ser ut som du er noen hakk foran meg i løypa også(men det er bra,så kan jeg stjele idèer av deg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og et par spørsmål som jeg glemte:Hva har du inni "støvsuger slangen" som ligger inni cupè`n,og hva skal du bruke(hvis du skal bruke) plassen der bensin tank orginalt satt til?

Slangen er for og beskytte hovedstrømsledninger + andre ledninger. Det blir stor belastning og vil nødig få oppleve kortslutning. Orginal bensintank er lagt på "hylla"(fyllinga).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe vits med bensintrykksregulator når du har så store dyser da? Jeg kjører med org. og har 500hk går fint det!

Hvordan i alle dager får du trykk på dysene da??, du må jo ha det på returen. Jeg bruker heller ikke orginal tank og pumpe system, og med 2 pumper som gir stort trykk - så krever det regulator på retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...