Gå til innhold

Enda en E30 med snurre www.moonshineracing.no

E30 2.7turbo
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 415
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i dag er bilen er bremset hos auto kvikk i oslo..!! vi ga oss på 377hk og 510 nm på hjula..!! pga orginal innmat og lyst til at det skal holde litt.. dette var på 1,1 i turbotrykk.. bilen er nå på vei til gatebil og rudskogen.. så håper det holder helgen ut..!!

stor takk til auto kvikk i oslo!!!!

Mvh

MOONSHINE RACING.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fine tall, 400hk på 1,1 er meget ok, men det kan enda bli bedre skal jeg forstå meg på våre svenske naboer.

Når man ser hva tilsvarende motor med samme specs gjør på 1,1 og 1,2 (og med Z58) i Sverige så vil jeg tro du har et greit forbedringspotensiale. Andreas A prenter mye på riktig kaminnstilling. Men jeg skjønner at du vil safe litt med orginale deler.

Les bla her og her

Får håpe det holder skikkelig på Rudskogen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok mer satsing neste treff... må huske at gatebil var første prøvetur.. og bilen har ikke vært på veien siden 1999.!! men det funket bra selv med bytting av hel drivlinje iløpet av helgen..!! så det ble litt skruing på oss :D ble til og med kjøring på meg på søndagen..!! (tidligere eier).. så alt i alt en flott helg. :D

mvh

MOONSHINE RACING

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang må du kjøre hardere på rudskogen! MER RØYK

Folk har blitt så vant til at det satses sykt hardt på gatebil, at en som er bittelittegranne fersk på bane, blir tyna for det :D

Det krever litt trening å ligge sving etter sving bredt, med ny bil å mye effekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang må du kjøre hardere på rudskogen! MER RØYK

Folk har blitt så vant til at det satses sykt hardt på gatebil, at en som er bittelittegranne fersk på bane, blir tyna for det :D

Det krever litt trening å ligge sving etter sving bredt, med ny bil å mye effekt..

Ikke bare det av vi stilte med fersk bil, vi hadde også en alt for svak drivlinje. Og for de som klager på feig kjøring - prøv selv!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ossen var det å bremse der inne? Var det med mapping? Ossen fortenning har du på 1.1 bar? ( full last ) Pris tok de der inne?

Fine tall forøvrig :)

Det er bare og anbefale Autokvikk på bremsing, dette er super profft. Priser avhenger sikkert av motor, tenning, motorstyring osv. Fortenninga er jeg faktisk ikke sikker på.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...