Gå til innhold

Action i USA!!!!!

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

Hehehehehehe :) maa nesten bare le av deg faar jeg kan fortelle deg det at det du opplever i usa kommer du aldri til aa oppleve i norge... har du hort om nokas saken. den var mega stor i norge, men det ville ikke vaert en dritt her i usa.. her dor politi folk rett som det er og vet du hva begynner lonnen for politi i oakland er? den er paa 70000 dollar... ikke engang i norge er det saa hoyt og det er rett og slett risken for aa do .. i norge har ikke politiet engang gunner med seg, men her har de flere i bilen. her skyter de for aa drepe og ikke bare avvapne. usa er et sykt land og er folk her man ikke skal kodde med.. de dreper deg.. hjelper ikke som i norge man har brodere og fettere som kan hjelpe deg for du vil ligge do paa vei kanten.

Hvorvidt USA er et mer sykt land enn andre land er et relativt spørsmål. Politiet kan skyte for å drepe i de fleste land inkl. f.eks Danmark der politiet også bærer skarpladede våpen i tjenesten. Det er trolig tilsvarende i resten av EU også. I mellomøsten og mellom/syd-amerika tror jeg heller ikke at du bør regne med at politiet tar på deg med silkehansker. Det er nok kun et tidsspørsmål før norske politimenn også skal bære våpen i tjenesten.

jeg bryr meg ikke om politiet har vaapen eller ikke.., hvis noen virkelig skal bli drept saa gjor de det for politiet i det hele tatt kommer aa skyter den som skal drepe... husk jeg ikke har norske bokstaver saa jobb litt med ordene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Liten vits med ny tråd om noe sånt som dette i et bilforum syns jeg da men. Det finnes en tulletråd her...
jepp... livin in the projects...

Tviler på at du bor i de strøka der...

Jeg har opplevd noe liknende her i Norge, så det er ikke bare der borte sånt kan skje...

Jeeeeesus!! :shock: Skjer'a frøken Krababbel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...