325icab_88 Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Legger ut noen bilder av bilen min nå som den nesten er ferdig Det er gjort veeeldig mye med bilen, så det blir for mye å ramse opp Videre planer: -60/40 senk Apex? -M-tech pedaler Kom gjerne med synspunkter og tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Pen bil du har!! Kanskje du kan sette på lyktelister? Jeg synes i allefall det er pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Pen bil du har!! Kanskje du kan sette på lyktelister? Jeg synes i allefall det er pent! Takk ska du ha Har lyktelister liggende, men får ikke helt bestemt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Så veldig pen ut denne. Bortsett fra bakfangeren din, synes ikke den passet med resten av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Så veldig pen ut denne. Bortsett fra bakfangeren din, synes ikke den passet med resten av bilen. Takk for det Bakfangeren er det delte meninger om ja Er enig i at det hadde vært bedre med en m-tech 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Pen bil! Men åssen bakfanger er det egentlig? Tror ikke jeg har sett den før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Vet egentlig ikke åssen fanger det er Det sto en lapp fra Koed på den hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Så ut som en pen bil ja, men den bakfangeren var noe snodig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 fin bil!! blir godt med cab til sommern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 fin bil!! blir godt med cab til sommern? Takker Blir fint med cab til sommeren ja Eneste er at jeg ikke får lappen før i september Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 hehe såpass. men du bør koste på deg noen litt sprekere felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Hmmm, må være første gang jeg har sett den typen bakfanger. Og designeren har vært mindre heldig med resultatet mener nå jeg . Ellers en fin Cab, blir nok bra med noen kantfelger . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Ser ut som en veldig grei bil Men få gang på noen andre felger og lakk speilene i bilens farge Så blir det bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Felger kommer ja Tipper jeg setter på de originale speila igjen jeg, får se hva jeg bestemmer meg for Kan jo legge ut et bilde av hvordan bilen så ut da jeg kjøpte den Kommentarer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 off er i alle fall glad du fikk av det tørkestativet på koffertlokket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå