Steffan C Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Merkelig at det ikke er ULOVELIG å selge de spoilerne der, ser jo helt inn i h.... ut. Men det var jo en annen bakfanger på den da!? Den var penere enn den du har nå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 ja de ostehøvlene er så stygge at det skulle vært forbudt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Man må da ikke glemme at man får en syyyk downforce med den vinga da Bakfangeren som sto på var no jalla opplegg, og så jo ikke bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 ja hvis man vil velge downforce i stedet for at bilen ikke skal se ut som et hælvete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Pen var den hvertfall ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 nope. du gjorde det smart i å ta den av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 nope. du gjorde det smart i å ta den av! jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Nye felger er kjøpt og montert TSW Kyalami 17*7 Roadstone 205/40 Hva mener folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Den bakfangeren du hadde på når bilen ble kjøpt er faktisk ikke så dum;) har hatt den på en 325 jeg hadde og den ser ikke så værst ut i rette fargen;) Jeg tror også at den bakfangeren hadde sett bedre ut med m-tech II sideskjørt da de runder litt på sidene samme som bakfangeren:) Ellers syns jeg bilen ble veldig pen med de nye felgene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Den bakfangeren du hadde på når bilen ble kjøpt er faktisk ikke så dum;) har hatt den på en 325 jeg hadde og den ser ikke så værst ut i rette fargen;) Jeg tror også at den bakfangeren hadde sett bedre ut med m-tech II sideskjørt da de runder litt på sidene samme som bakfangeren:) Ellers syns jeg bilen ble veldig pen med de nye felgene;) Uff nei Den bakfangeren likte jeg ikke Er enig i at den nye er en smule for rund men nå er den montert og lakkert Jepp! syns felgene passa bilen bra faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 Pengene flyr Var å henta hardtop i går Kjekt å ha på vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Syns kanskje du skal prøve å bygge ned fronten din litt så den blir på lik linje med bakfanger og sideskjørt..det så litt rart ut sånn det var nå Om du ser på bildet fra siden så ser du hva jeg mener;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 fine felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 lakker hardtopen i bilens farge! (hvis det går?) og veit ikke om jeg anbefaler å kjøre den på vinteren.. rimelig udreglig på vinterføre tror jeg. spinner bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå