Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei, Gunnar.

Godt du er lik mot alle ;)

Skjønner deg godt, fin side du har også.

Respekt :lol:

Får nesten bare vestille en link da!

Kan jeg bestille en link under "diverse linker", for 6 månder?

Pengepungen er tynn nå, så vil gjerne dele perioden opp.

Svar gjerne som mail, eller pm om det er bedre.

Jeg har i alle fall fått 13 annonser lagt ut på 4 dager, og synes det er knallbra til å ikke være kjent i det hele tatt. Godt den blir likt.

Regner med at Bimmers.no får en link på www.motorvogn.no,

når linksystemet er på plass. Men konsentrerer meg om at siden funker til det den er ment som i første omgang, kjøp og salg.

• 1 month later...
  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hey hey folkens!

For dere som var usikkre på siden, har nå siden start hatt over 65 unike treff i snitt hver dag. Og det er lagt ut over 80 annonser.

I tillegg skrev jammen bladet "Bilbransjen" en kvart side om nettsiden i bladet sitt. Så må jammen si jeg synes det var en god start. Er jo riktignok en helt ukjent nettside for folk flest, men den blir godt mottat.

Link til Bilbransjen finner du her http://www.nbf.no/Bladet/OmBladet.htm

• 2 years later...
Skrevet

I forbindelse med å få markedsført www.motorvogn.no er jeg interesert i hvilke faste bilsider dere er innom. List gjerne opp deres typiske bilsider dere er innom.

Nå har jo Autodb også begynt å ta betalt for annonsene, motorvogn.no skal være gratis. Så skal jeg stunte er de på tide nå.

Skrevet

Pen side. Men en ting jeg la merke til er at for de av oss som bruker skjermer med litt høyere oppløsning er det MYE dødplass på siden som sikkert kunne vært brukt til noe. Et lite bilde av hvordan det ser ut på min 24" skjerm:

7eyzhqjbt8mo8iu12ah9.png

Blir liksom veldig trykt sammen på venstresiden.

Nå som større skjermer blir mer å mer utbredt er dette kanskje noe å tenke på. Kanskje få til noe slik at siden automidtstiller seg uavhengig av bredden på vinduet, slik som forumet her på bimmers gjør.

Skrevet

Kjemprebra tiltak dette! Nå har vi jo finn.no som dominerer bilannonsemarkedet og trenger sårt alternativer. Finn er jo skamdyrt, selv om det funker bra. Utfordringen for deg er jo å holde dette gående på sikt. Hva om du får 500 annonser hver dag, klarer du å holde styr på siden da? Dette med godkjenning av annonser er ikke så dumt, da det er mange idioter som vil legge ut useriøse annonser og dermed grise til siden din. Uansett, veldig bra tiltak! Kan lage en link fra min side st-import.no :)

Skrevet

Heisann!

Ser bra ut denne siden. Meget rask også, håper bare at du har skrevet din SQL såpass bra at den er fortsatt rask når basen øker i størrelse. I allefall sette opp rutiner for vedlikehold av basen.

En annonse køddet med char visninger i Opera:

http://motorvogn.no/100435

I tillegg så bør du legge med en direkte lik som viser når bilen skal inn på EU-kontroll igjen. Denne linken skal kun være synlig når bilens skiltnummer er fylt ut ;)

Skrevet

Bra side. Ga et mer seriøst inntrykk enn autodb iallefall.

Sånn ellers kan jeg anbefale deg å uthveve linken til "Søk bil"

Savner også en liste over alle bilmerker slik som finn har.

Til slutt, syntes "EU-godkjent"-boksen under bilsøk bør være haket av som standard, slik som "Kun bilde"-boksen. De fleste er ute etter bil som er eu-ok;)

Edit: En egen kategori for prosjekter til salgs kunne også vært spennende.

Skrevet

Artig at noen tar opp kampen og prøver seg. Personlig savner jeg muligheten til å søke på flere enn ett fylke av gangen, og jeg liker også AutoDB sin mulighet til å f.eks utvide søket til "Østlandet".

Skrevet

Dette så ut som en meget bra side! Bra tiltak dette her, kanskje alle her på forumet kan sponse litt med dette her, og få til en bra side! Positive her er jo at det er gratis og legge ut sin bil, men kanskje ikke så lett og få solgt bilen sin akkurat nå, siden sia er ganske fersk, men hvis flere for se denne siden, kanskje dtte kunne blitt bra! Jeg likte dette veldig godt! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...