frode syra Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Kjøpte varer fra koed for 2495 betalte frakt og tollgebyr,trudde jeg var ferdig med og betale det jeg skulle.Men den gang ei.Fikk nå en faktura på Toll og Moms pålydende 897.Dvs varene vi kjøper fra Koed blir dyrere enn og kjøpe de fra norge på en vanlig stylingsjappe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Kjøpte varer fra koed for 2495 betalte frakt og tollgebyr,trudde jeg var ferdig med og betale det jeg skulle.Men den gang ei.Fikk nå en faktura på Toll og Moms pålydende 897.Dvs varene vi kjøper fra Koed blir dyrere enn og kjøpe de fra norge på en vanlig stylingsjappe.. https://www.koed.dk/9.0NO.asp?undermenuid=34 Og varene fra Koed blir neppe dyrere enn i Norge. Det er frakt og moms der og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode syra Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Fikk opplyst fra koed at alt var betalt med det tollgebyret jeg betalte til han som leverte det til meg.Kommer ikke til og kjøpe noe mere der fra jeg,samme gjelder kompiser av meg og som mener de feilinformerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Ta kontakt med tollvesenet og vis kvittering for at tollgebyret allerede er betalt! Så kan du jo håpe på at du vil få det etterbetalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode syra Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 fikk innkasso før eg fekk regninga noe dritt,sista gong eg handle derfra jaffal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biltema2000 Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 helt enig, jeg og fikk samme dritten.. jalla å bestille fra koed, skulle jo liksom være rimligere... men neida... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 helt enig, jeg og fikk samme dritten.. jalla å bestille fra koed, skulle jo liksom være rimligere... men neida... vis meg en handlekurv over 1500kr som blir billigere hos GS eller Schmiedmann da.. Den skal jeg like å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 vil bare si at jeg har handlet hos koed flere ganger, og hver gang så har jeg regnet på det på forhånd. lagt alle varene i handlekurven og beregnet totalsummen. både hos GS og noen ganger Schmiedmann og selvfølgelig koed. hos koed så er summen du får frem i handlekurven prisen på alle delene og frakt i danske kroner. altså bare å regne om til norske kroner og gange med 1,25 for å legge til norsk moms. koed her vert betydelig billigere når du kjøper en del i slengen. er jo ikke vanskeligere enn å prøve å legge varene i handlekurven uten å kjøpe. bare for å se. dessuten veldig hyggelige folk og god service hos koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 dessuten veldig hyggelige folk og god service hos koed Uten at jeg ønsker å gi Koed noen former for fortrinn fremfor andre deleleverandører kan jeg iallefall underskrive på denne uttalelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Nå har Koed vært oppe til tema så utrolig mange ganger her inne, så et lite søk på iallefall dette forumet hadde hjulpet deg mye. Blant annet kunne du brukt denne "kalkulatoren" til å funnet total pris: http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/ Hadde du også lest, som postet lengre oppe, denne informasjonen under, hadde du også sett hva du skulle betalt og ikke betalt: https://www.koed.dk/9.0NO.asp?undermenuid=34 Nå skal ikke jeg beskytte Koed på noen måte, men det er alltid lurt å sjekke litt rundt før man gjør noe man ikke vet hvordan skal gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Alt er deres egen feil Står jo også at dere skal lese bestingelsene før dere handler. Brukt godt opp mot 30.000kr på koed. Og er like fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode syra Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 vis meg en handlekurv over 1500kr som blir billigere hos GS eller Schmiedmann da.. Den skal jeg like å se kjøpte 2 m tech pakka til e46 sko ha ca 24 for de på koed og fekk de for ca 22 på OS bildeler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 vis meg en handlekurv over 1500kr som blir billigere hos GS eller Schmiedmann da.. Den skal jeg like å se kjøpte 2 m tech pakka til e46 sko ha ca 24 for de på koed og fekk de for ca 22 på OS bildeler.. https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype= ... &soegeord= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode syra Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Den prisen trudde vi og.Men alt i alt med frakt toll og d hele ble det 24 ca fikk vi opplyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode syra Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Men ska jo også si noe posetivt om koed at de vaarene jeg kjøpte ble levert meget raskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå