Kevin=) Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 Kult, flyr du med jagerfly ? hehe Nei,flyr nok desverre ikke F-14 nei ,men det var nok det flyet,og filmen "TopGun" som inspirerte meg til å bli flyver JC,,, bullshit, you can be my wingman
G-A Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 Lov å spørre om hva du driver med der borte? javist! jeg går på Fly-slole. driver å utdanner meg til Pilot. Du går ikke på samme skole som Harald Martin Bratbakk da..? Han driver vist å utdanner seg til pilot.. passasjerfly.. var repotasje om det på tv'n i går.. Kjørte en ganske ny mørkeblå Mustang cab;)
jcvold Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Skrevet Mars 21, 2007 nei,har ikke sett hverken han eller en slik bil her på skolen
Kevin=) Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 Lov å spørre om hva du driver med der borte? javist! jeg går på Fly-slole. driver å utdanner meg til Pilot. Du går ikke på samme skole som Harald Martin Bratbakk da..? Han driver vist å utdanner seg til pilot.. passasjerfly.. var repotasje om det på tv'n i går.. Kjørte en ganske ny mørkeblå Mustang cab;) Han gaar paa den skolen jeg gikk paa.. Han bor i Daytona Beach med familien sin og utdanner seg
Kevin=) Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 nei,har ikke sett hverken han eller en slik bil her på skolen JC du vet hvem Harald Martin Bratbakk er ??
Kevin=) Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 Bullshit! You can be Mine ! eyy skal jeg vaere wingmannen din med en beech naar du flyr en cessna??
jcvold Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Skrevet Mars 21, 2007 nei,har ikke sett hverken han eller en slik bil her på skolen JC du vet hvem Harald Martin Bratbakk er ?? Hehe, ja han er vel en sånn fotball-dude
Jonner'n Skrevet Mars 27, 2007 Skrevet Mars 27, 2007 kult.. ser ut som dere har det ganske gøy der borte! hehe
jcvold Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 ja,vi prøver iallefall skal på stranda i dag. er nesten 30 grader
jcvold Skrevet April 6, 2007 Forfatter Skrevet April 6, 2007 Er begynt å bli sommer her nå,og gradestokken er ofte over 30 grader Myrtle Beach
jcvold Skrevet April 29, 2007 Forfatter Skrevet April 29, 2007 ja,jeg skal sjerpe meg,å legge ut litt flere strax!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå