336mik Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 Hehe..BIG-JC med veldig stilriktige sol(pilot)briller..
sh0rty^ Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 Flyr med Sikorsky S-92A hver gang jeg skal på jobb på Oseberg og det er ett ganske ok helikopter.Mye bedre enn de trange Super pumaene... Håper jeg og får prøvd å fly med Sikorskyen snart Jobber du i drillinga på Oseberg eller M6Bjørn? Intressant, jobber selv på oseberg feltet ( oseberg øst ) det inngår også i stillingen min at jeg er en del av helidekk mannskapet. Så får se litt helikopter i løpet av rotasjonen min, har vært ute 14 dager i morgen, har fått med meg 24 landinger like morro hver gang. Spesielt morro når SAR helikopterne lander ( search and rescue ) de går på en måte ned litt kvassere enn de andre
jcvold Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Skrevet Mai 4, 2007 Motorsykkel fra "highway Patrol" ,den lå llenge etter meg,og håpte på at jeg skulle bryte fartsgrensa,men jeg spotta den i tide
jcvold Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Skrevet Mai 5, 2007 en ny vei de driver å bygger på oppe ved Grand strand
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mai 5, 2007 Skrevet Mai 5, 2007 Hehe ja politiet er vel ganske så strenge der
jcvold Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Skrevet Mai 5, 2007 jepp,det er det.men det må de være og.mye kriminalitet her. var ute å kjørte nettop,og da så vi en politimotorsykkel fra "Higwway patrol" som hadde stoppa 2 negre i en SUV med feite felger. Politiet kjørte faktisk BMW motorsykkel !
Odlaen Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 har lest gjennom hele tråden din nå å må si at dette her var veldig spennende! keep up the good work!
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 jepp,det er det.men det må de være og.mye kriminalitet her.var ute å kjørte nettop,og da så vi en politimotorsykkel fra "Higwway patrol" som hadde stoppa 2 negre i en SUV med feite felger. Politiet kjørte faktisk BMW motorsykkel ! Hehe to negere ja De hadde nok ikke noe å skjule.. Bmw motorsykkel er fint
jcvold Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Skrevet Mai 7, 2007 har lest gjennom hele tråden din nå å må si at dette her var veldig spennende! keep up the good work! takker
Tom_E36 Skrevet Mai 9, 2007 Skrevet Mai 9, 2007 Det ser drit kult ut der borte! Jeg å dama snakket litt for et par uker siden om å en gang ta en skikkelig tur eller bo litt i usa,så leste jeg dette og må si at det frister mer nå! kjenner flere som har feriert der og de sier bare possitive ting! Feks gamle sjefen min skulle ha seg leiebil, på flyplassen gikk de til disken for å leie og fikk vite at de skulle ha en honda. -Jeg har ikke kommet til usa for å kjøre japse moped, lo han litt. mannen i disken hadde smilt litt Og oppgraderte 2 klasser til en skikkelig amerikaner uten pristilleg, fordi de var så hyggelige. service Hvor mye ligger leie prisene på en brukbar kåk der borte,vet du?
jcvold Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Skrevet Mai 9, 2007 hallais. jo er fint her i USA prisene varierer litt alt om du bor på øst eller vestkysten. her på østkysten koster en fin leilighet med 1 soverom ca 500-600$ i måneden ,og da er standaren bra.så om dere er 2 så er jo det okai pris.da bor du sentralt og.nå snakker jeg seff om hvordan det er her i mitt nerområde.jeg bor i Myrtle beach,som er en populær turistby,og kan derfor hende prisene er litt høyere her. folk her er veldig hyggelige og hjelosomme det er "the southern hospitality" . bare spør om du lurer på noe mer !
Jonte Skrevet Mai 9, 2007 Skrevet Mai 9, 2007 her er bilder fra kevin :den norske sjømannskirka i san fransisco Kevin sjøl på balkongen på sjømannskirka.ser Alcatraz i bakgrunnen Kjenner meg selv igjen fra den kirka...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå