Gå til innhold

Bilder fra USA ! oppdatert 9.feb- har hentet bilen i norge

Anbefalte innlegg

• Svar 435
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Flyr med Sikorsky S-92A hver gang jeg skal på jobb på Oseberg og det er ett ganske ok helikopter.

Mye bedre enn de trange Super pumaene...

S-92A%20Front%20view%20aerial%20highres_6000x4800.jpg

Håper jeg og får prøvd å fly med Sikorskyen snart :) Jobber du i drillinga på Oseberg eller M6Bjørn?

Intressant, jobber selv på oseberg feltet ( oseberg øst )

det inngår også i stillingen min at jeg er en del av helidekk mannskapet. Så får se litt helikopter i løpet av rotasjonen min, har vært ute 14 dager i morgen, har fått med meg 24 landinger :D like morro hver gang.

Spesielt morro når SAR helikopterne lander ( search and rescue ) de går på en måte ned litt kvassere enn de andre :P

Skrevet

Motorsykkel fra "highway Patrol" ,den lå llenge etter meg,og håpte på at jeg skulle bryte fartsgrensa,men jeg spotta den i tide

21042007523_G.jpg

Skrevet

jepp,det er det.men det må de være og.mye kriminalitet her.

var ute å kjørte nettop,og da så vi en politimotorsykkel fra "Higwway patrol" som hadde stoppa 2 negre i en SUV med feite felger.

Politiet kjørte faktisk BMW motorsykkel !

Skrevet
jepp,det er det.men det må de være og.mye kriminalitet her.

var ute å kjørte nettop,og da så vi en politimotorsykkel fra "Higwway patrol" som hadde stoppa 2 negre i en SUV med feite felger.

Politiet kjørte faktisk BMW motorsykkel !

Hehe to negere ja :lol:

De hadde nok ikke noe å skjule..

Bmw motorsykkel er fint ;)

Skrevet
har lest gjennom hele tråden din nå å må si at dette her var veldig spennende! keep up the good work! :D

takker :D

Skrevet

Det ser drit kult ut der borte! Jeg å dama snakket litt for et par uker siden om å en gang ta en skikkelig tur eller bo litt i usa,så leste jeg dette og må si at det frister mer nå! :)

kjenner flere som har feriert der og de sier bare possitive ting!

Feks gamle sjefen min skulle ha seg leiebil, på flyplassen gikk de til disken for å leie og fikk vite at de skulle ha en honda. -Jeg har ikke kommet til usa for å kjøre japse moped, lo han litt. mannen i disken hadde smilt litt Og oppgraderte 2 klasser til en skikkelig amerikaner uten pristilleg, fordi de var så hyggelige. service :)

Hvor mye ligger leie prisene på en brukbar kåk der borte,vet du?

Skrevet

hallais. jo er fint her i USA :)

prisene varierer litt alt om du bor på øst eller vestkysten.

her på østkysten koster en fin leilighet med 1 soverom ca 500-600$ i måneden ,og da er standaren bra.så om dere er 2 så er jo det okai pris.da bor du sentralt og.nå snakker jeg seff om hvordan det er her i mitt nerområde.jeg bor i Myrtle beach,som er en populær turistby,og kan derfor hende prisene er litt høyere her.

folk her er veldig hyggelige og hjelosomme :) det er "the southern hospitality" . bare spør om du lurer på noe mer !

Skrevet
her er bilder fra kevin :

den norske sjømannskirka i san fransisco

P1000655.jpg

Kevin sjøl på balkongen på sjømannskirka.ser Alcatraz i bakgrunnen

P1000661.jpg

Kjenner meg selv igjen fra den kirka... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...