jcvold Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 passert 30.000 visninger bra at folk liker tråden
336mik Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Det har jo etterhvert blitt en lang tråd,med innhold som folk syns kan være spennede å lese om. Syns faktisk det er veldig bra at denne tråden ikke har blitt stengt,selv om alt her inne ikke inneholder kun bil. Skulle man vært ekstremt pirkete,så er det vel nesten tulletråd matriale. Fortsett med å gi oss interessante bilder og oppdateringer om hva som foregår i ditt liv der borte.
jcvold Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Skrevet Mars 18, 2008 var enda en tur nede i DC + litt flybilder Washington monument Lincon memorial Challanger privat jet 2 av presidenten sine helikopter . Camp David er 5 min flytid unna
jcvold Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Flyet som er gøyest å instruere i : Piper Seminole. to motorer bilde fra når vi øver på på det som kalles "full feather shutdown".det vil si at vi stopper den ene motoren i lufta, og kantstiller propellbladene,slik at de står inn i vinden,og gir minst mulig drag.
jcvold Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 Hadde damebesøk her i USA ,og jentene ville låne BMW`en for å reise på shoppingsenter. hun hadde ikke kjørt automatgir før,og ikke kjørt i USA før,men jeg ga henne GPS`en og bilnøklene, og det gikk bra hun likte godt BMW foresten,å ligge i 120 på motorveiene p.s både bilen og jentene er fortsatt like fine
Vmaxx Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Hmm er du på flyskole i USA? NEAR/NAIA eller? mulig det er blitt nevnt før men orket ikke lese gjennom alle innleggene... skal forresten dit i Mai....
jcvold Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 Hmm er du på flyskole i USA? NEAR/NAIA eller? mulig det er blitt nevnt før men orket ikke lese gjennom alle innleggene... skal forresten dit i Mai.... jepp, NEAR/NAIA programmet jeg går på ja. jobber som instruktør nå
jcvold Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 jeg så den nye E92 M3 i dag! sweet bil!!
jcvold Skrevet April 29, 2008 Forfatter Skrevet April 29, 2008 har laget youtube video om flyvingen min i USA
jcvold Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Skrevet Mai 9, 2008 Hadde besøk fra norge ,og tok dem med på to dagers tur til New York. er fint der nå på våren.her er noen bilder. Central Park Times square / broadway by night. vi spiste på Hard rock cafe lower Manhattan sett fra manhattn bridge BMW 128 cab
Grape Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Kul tråd! Jeg og samboeren min skal til USA om 4 uker Vi begynner i New York, deretter flyr vi til San Fransisco, kjører derfra til Los Angeles, derfra til en liten bit Route 66 og til Gran Canyon, for så å avslutte i Vegas Leid meg nye Dodge Charger!
jcvold Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Skrevet Mai 10, 2008 høres ut som enn kjempetur! New York og Las Vegas er knall! god tur
336mik Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 Syns det ser ut som du er flink til å dra rundt og oppleve ting der borte. Må si jeg misunner deg en del med de opplevelsene du får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå