E36-M-Tech cab Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 ja, jeg oxo lurer på hva sort bil maxis kjører, må være en uberfet bil av et slag som alle liker, sien han disser andre sine biler...Vet ikke om dere har forstått det jeg, men folk bygger vel bilene av egen smak og stil. Det hadde vært sinnsvakt kjedeli viss alle skulle kjørt rundt i biler som ser helt identiske ut. Det er derfor det er viktig at folk aksepterer at noen liker megavalsa e36 med 11"felger, og andre liker 316 e30 med 13" originale donaldfelger..Folk har forskjellige smaker, dette er bare å akseptere. Enkelte liker dattera, andre liker mora, enkelte liker begge to;) sånn er det bare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 ja, jeg oxo lurer på hva sort bil maxis kjører, må være en uberfet bil av et slag som alle liker, sien han disser andre sine biler...Vet ikke om dere har forstått det jeg, men folk bygger vel bilene av egen smak og stil. Det hadde vært sinnsvakt kjedeli viss alle skulle kjørt rundt i biler som ser helt identiske ut. Det er derfor det er viktig at folk aksepterer at noen liker megavalsa e36 med 11"felger, og andre liker 316 e30 med 13" originale donaldfelger..Folk har forskjellige smaker, dette er bare å akseptere. Enkelte liker dattera, andre liker mora, enkelte liker begge to;) sånn er det bare... Vel,jeg kjører en bmw e38.Med orginale hjulbuer vel og merke Ikke har jeg disset bilene til noen her på forumet heller Må bare beklage at jeg trodde et forum var for å diskutere meninger,legge frem bilder og slikt. så du kritiserer meg fordi jeg viser frem hvordan folk flest bredder en bmw? skjønner det er ille å innrømme at han der svensken gjør det på en mye bedre og seriøs måte i forhold til å sparkle dit noe fredigkjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Dette burde du forutsett. Du ber jo om det når du kommer på et BMW-forum og kritiserer alle bredda BMWer - og ikke minst bruker Volvoer som flotte eksempler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 hehe sinnsykt bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Haha Det er jo noen som får til dette med å bygge widebody.. http://www.jonsibal.com/home.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Dette burde du forutsett. Du ber jo om det når du kommer på et BMW-forum og kritiserer alle bredda BMWer - og ikke minst bruker Volvoer som flotte eksempler... Hehe,ja ikke ille den der. Den har iallefall ikke hjulbuer ifra en buss Kritiserer alle bredda BMW er? ikke sett en eneste bredda en jeg.Kun skjermbue-bredda biler Må nok skryte på meg å være den mest seriøse i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Har du drukket eller noe sånt "maxis"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Har du drukket eller noe sånt "maxis"? Vann og melk i dag. Ærlig spørsmål dette da. valser og sparkler folk flest dit en hjulbue eller er det noen som gjør det mer seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Hehe,ja ikke ille den der. Den har iallefall ikke hjulbuer ifra en buss Kritiserer alle bredda BMW er? ikke sett en eneste bredda en jeg.Kun skjermbue-bredda biler Må nok skryte på meg å være den mest seriøse i denne tråden. Punkt en: JO Punkt to: Nei, for hjulbuene på bussene er nemlig helt flate med bussiden. Punkt tre: Du starta i allefall slik, og bruker BMW-breddinger i flertall. Punkt fire: Du så en tidligere i denne tråden.. Punkt fem: Ganske riktig, bare skryt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Som nevnt over her.. jeg satt akkuratt å kikka på det.Det er en grunn til at mange BMWr ser slik ut, da GTR er fabrikk bredda slik. Er det fortsatt like stygt med breddin som starter ved panseret? dere orginalpolezei(eller hva dere kaller dere ) er rare!så fort bredding eller styling kommer orginalt fra bmw er det stilig,men når en nabo bredder bilen og den ser tilnærmet lik ut ser den fæl ut?? likte egentlig de fleste bilene som var vist på bilde om det er bmw eller volvo bryr jeg meg ingenting om.. men er smak og behag som sagt tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Hehe,ja ikke ille den der. Den har iallefall ikke hjulbuer ifra en buss Kritiserer alle bredda BMW er? ikke sett en eneste bredda en jeg.Kun skjermbue-bredda biler Må nok skryte på meg å være den mest seriøse i denne tråden. Punkt en: JO Punkt to: Nei, for hjulbuene på bussene er nemlig helt flate med bussiden. Punkt tre: Du starta i allefall slik, og bruker BMW-breddinger i flertall. Punkt fire: Du så en tidligere i denne tråden.. Punkt fem: Ganske riktig, bare skryt. jeg prøver iallfall å dra tråden i rett retning. Er vel ille å høre en med bmw si at det finnes en volvo med finere gjort bredding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Som nevnt over her.. jeg satt akkuratt å kikka på det.Det er en grunn til at mange BMWr ser slik ut, da GTR er fabrikk bredda slik. Er det fortsatt like stygt med bredding som starter ved panseret? Jeg liker som tidligere nevnt ikke digre hjulbuer,uansett om de er levert ifra fabrikk eller ikke. Lada er og levert ifra fabrikk,men er de pene fordi? nei. skal se om jeg finner de skrekkeksempla på ødelagte hjulbuer jeg nevnte tidligere her. hvordan skulle de liksom ha blitt bredda like mye da? bare fordi du ikke liker store hjulbuer, så synes jeg det er litt drastisk å gå til angrep på alle som gjør det, eller?? eller er dette en "skryte tråd" ang en volvo enten du eller en du kjenner bredda??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Som nevnt over her.. jeg satt akkuratt å kikka på det.Det er en grunn til at mange BMWr ser slik ut, da GTR er fabrikk bredda slik. Er det fortsatt like stygt med bredding som starter ved panseret? Jeg liker som tidligere nevnt ikke digre hjulbuer,uansett om de er levert ifra fabrikk eller ikke. Lada er og levert ifra fabrikk,men er de pene fordi? nei. skal se om jeg finner de skrekkeksempla på ødelagte hjulbuer jeg nevnte tidligere her. hvordan skulle de liksom ha blitt bredda like mye da? bare fordi du ikke liker store hjulbuer, så synes jeg det er litt drastisk å gå til angrep på alle som gjør det, eller?? eller er dette en "skryte tråd" ang en volvo enten du eller en du kjenner bredda??? Rull inn,det er måten å bredde på det er snakk om. Det var da svært til respons det var fordi det var en volvo avbildet. Jeg har ikke bilder av noen bimmer som er bredda på den måten,enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 over til topic: En måte å "bredde" på: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Hva er galt med den E36`n? Syntest den breddingen kan bli veldig bra med rett farge, felger og annen styling. Forden er også tøff, men den skulle ha lakkert breddingen. 6-serien er grusom, men det er heldigvis lenge mellom slike skrekkeksempel! Det finnes mange forskjellige vellykkede/misslykkede breddinger av BMW, men det gjør det absolutt av andre merker også! Men å bredde en BMW alà den Volvo`n du viser til trengs ikke, da det er god nok plass til brede dekk orginalt på en BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå