Quattrokiller Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Der ser enn hvor farlig det er å kjøre fort med bil..Det kan gå veldig galt.. Men her har han gjort det med vilje hvis det var selvmord. Kunne jo rygget utenfor bryggekanten i 10 kmt også og oppnådd det samme. Utrolig at han har kommet seg opp dit uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 Litt OT, men..Fikk et eksempel på hvor galt det kan gå, når eg var på lastsikringskurs. Et vogntog og ein buss koliderte i Finland ein plass, i etterkant rekna dei seg fram til at det var ca. 1 000 000 000 (milliard) tonn!!! i bevegelse... Hastigheten ved sammenstøtet var då ca 70 km/t.. 37 personer omkom, sjåføren av vogntoget overlevde, såvidt... Blir fort myyye ekstra tonn når alt e i bevegelse ja!! Men dette var jo sykt Syns det e veldig greit å vite sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 1 000 000 000 tonn? Har de kjørt i lyshastigheten da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 tenk deg for eksempel hvis en bil i 90 fronter mot en trailer i 80. ikke nok med at det er ille å gå fra 90 til stillestående på 1 sek men det er faktisk snakk om 90 fremover og så 80 BAKOVER igjen på et sekund! LITT nakkesleng eller!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 tenk deg for eksempel hvis en bil i 90 fronter mot en trailer i 80. ikke nok med at det er ille å gå fra 90 til stillestående på 1 sek men det er faktisk snakk om 90 fremover og så 80 BAKOVER igjen på et sekund! LITT nakkesleng eller!!?? Tror nakkeslengen er det minste problemet i den situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Litt OT, men..Fikk et eksempel på hvor galt det kan gå, når eg var på lastsikringskurs. Et vogntog og ein buss koliderte i Finland ein plass, i etterkant rekna dei seg fram til at det var ca. 1 000 000 000 (milliard) tonn!!! i bevegelse... Hastigheten ved sammenstøtet var då ca 70 km/t.. 37 personer omkom, sjåføren av vogntoget overlevde, såvidt... Ikke mye som henger på greip i den uttalelsen. Når man har ca 80% av lysets hastighet, er atomene 3 ganger tyngre enn ellers. Kinetisk energi pluss potensiel energi = total energi. Du vil aldri oppnå en hastighet der du blir tyngre. 1 milliard tonn i bevegelse??? en slakk oppbremsing ville jo kunne drive en liten by med strøm. Beklager, men jeg sluker ikke allt rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 tenk deg for eksempel hvis en bil i 90 fronter mot en trailer i 80. ikke nok med at det er ille å gå fra 90 til stillestående på 1 sek men det er faktisk snakk om 90 fremover og så 80 BAKOVER igjen på et sekund! LITT nakkesleng eller!!?? Tror nakkeslengen er det minste problemet i den situasjonen. ja veit! var bare en illustrasjon på det men tenk å ferdig man er uff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Litt OT, men..Fikk et eksempel på hvor galt det kan gå, når eg var på lastsikringskurs. Et vogntog og ein buss koliderte i Finland ein plass, i etterkant rekna dei seg fram til at det var ca. 1 000 000 000 (milliard) tonn!!! i bevegelse... Hastigheten ved sammenstøtet var då ca 70 km/t.. 37 personer omkom, sjåføren av vogntoget overlevde, såvidt... Ikke mye som henger på greip i den uttalelsen. Når man har ca 80% av lysets hastighet, er atomene 3 ganger tyngre enn ellers. Kinetisk energi pluss potensiel energi = total energi. Du vil aldri oppnå en hastighet der du blir tyngre. 1 milliard tonn i bevegelse??? en slakk oppbremsing ville jo kunne drive en liten by med strøm. Beklager, men jeg sluker ikke allt rått. en som fulgte med i timen på skolen? er helt enig. trukke det blir 1 millliard tonn. virka LITT for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 tenk deg for eksempel hvis en bil i 90 fronter mot en trailer i 80. ikke nok med at det er ille å gå fra 90 til stillestående på 1 sek men det er faktisk snakk om 90 fremover og så 80 BAKOVER igjen på et sekund! LITT nakkesleng eller!!?? Tror nakkeslengen er det minste problemet i den situasjonen. Tror jeg og for lastebilen mister ikke mer en 5kmt i timen, høvler deg flat mao. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 konklusjon: man er fullstendig ferdig! må skrapes av asfalten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Noen flere som har slike bilder eller artikler? så de som kjører som svin får vett i skallen. Litt OT med tanke på bilmerke Dette er Audien jeg knuste i 2003.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 http://img341.imageshack.us/img341/7052/bad697qi6.th.jpg' alt='bad697qi6.th.jpg'> Sorry OT, men denne bmw'en er litt knust kan du si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Min signatur..... "If you drive like lightning, you crash like Thunder!" Har erfaring at det er mye krefter ute og går i kollisjon. Var passasjer på en Suzuki Swift som fikk en Mercedes 230 i høyre side i ca 120km/t. (vi hadde ca 120 og Mercedesen var på vei ut i veien) Mercedesen traff oss i høyre forskjermen og kastet oss ut av veien på motsatt side. Så skrenset bilen inn på veien igjen og rett i en portsøyle ca 150 meter fra Mercedisen (ja, jeg vet det var uansvarlig kjøring) Heldigvis ble ingen skadet.. Suzuki: Død! Mercedes: 240.000kr i skader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Noen flere som har slike bilder eller artikler? så de som kjører som svin får vett i skallen. Litt OT med tanke på bilmerke Dette er Audien jeg knuste i 2003.. 'Hvordan klarte du det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Noen flere som har slike bilder eller artikler? så de som kjører som svin får vett i skallen. Litt OT med tanke på bilmerke Dette er Audien jeg knuste i 2003.. 'Hvordan klarte du det der? Hadde hatt lappen i 10 dager og lite erfaring.. For å gjøre historien kort, så hadde jeg for høy hastighet på grusvei og det resulterte i at jeg kjørte av veien og traff ei stor granbuske. Mistet også lappen i 3mnd.. Har også den lange historien en plass på bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå