Magnus Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Er prisen på denne m3`en uten avgifter? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 263#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Synes ikke de skiltene ser helt norske ut, men det er ikke lett å se. Hvis det norske skilter på den så er det nok ugler i mosen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Ja, vanskelig å se skiltene ja. Man er jo ikke smart om man selger en slik bil til den prisen. Er vel en forklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Den er registrert som en 318is og ikke godkjent som m3... Den kan godkjennes som m3, men da kommer det ca 30 000 i avgifter i følge eieren! Er jo ikke verre enn å ringe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Nei er ikke det Men prisen er jo ikke så aller verst likevel, men han burde jo skrive at bilen ikke er en org m3. 30k i avgifter er vel ikke så galt, trodde det var dyrere en som så jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Nei jeg vil ikke si det er en upris, men jeg hadde sjekket opp med biltilsynet og fått alle fakta på bordet, før evnt. kjøp! Sånn som jeg forsto det, var bilen tatt inn som m3, gjort karosseribytte til 318is og tatt delene tilbake etterpå uten å godkjenne noe mere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Ja, stemmer. Snakket med han nylig. Er jo ikke noe fordel at bilen har vel fraplukket. Men er jo en risk å kjøre bilen som en 318is også. Han nevnte at om ca 2år var det nesten gratis å omregistrere bilen til m3. Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Nei er jo ikke fordel at den har vært plukket, men den er jo billigere! Jeg vil si det er en grei bil til en som har veldig lyst på m3 men ikke har penger til en original en.. Er vel det nærmeste du kommer?? Jeg vet ikke hvorfor det akkurat er 2 år til den er gratis og godkjenne? Spurte ikke jeg heller!, men ville som sagt fått et skiltnr av han og ringt biltilsynet og sjekket at du har alle fakta på hva det koster og sånn! Da får du jo vite det helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Ja, stemmer. Snakket med han nylig. Er jo ikke noe fordel at bilen har vel fraplukket. Men er jo en risk å kjøre bilen som en 318is også. Han nevnte at om ca 2år var det nesten gratis å omregistrere bilen til m3. Hvorfor? Tipper svaret på dette er pga at bilen da har vært 10 år registrert i Norge. Hvis en skal godkjenne en bil med mere effekt så må man betale en effektøkningsavgift såfremt bilen ikke har vært registrert i Norge mer enn 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Ja, stemmer. Snakket med han nylig. Er jo ikke noe fordel at bilen har vel fraplukket. Men er jo en risk å kjøre bilen som en 318is også. Han nevnte at om ca 2år var det nesten gratis å omregistrere bilen til m3. Hvorfor? Tipper svaret på dette er pga at bilen da har vært 10 år registrert i Norge. Hvis en skal godkjenne en bil med mere effekt så må man betale en effektøkningsavgift såfremt bilen ikke har vært registrert i Norge mer enn 10 år. Jeg mener han sa at dette karosseribytte var gjort for 9 mnd siden... Regner med bilen kom fra tyskland da, eller så hadde jeg aldri gjort karosseribytte og gjort en m3 om til en 318is..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFlusund Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Tatt fra annonsen: Meget pen og velholdt M3 med lav km stand. - Service hefte. - "Urørt" Ikke noe ettermontert dilldall. Det er jo en 318is, ALT er jo ettermontert dilldall. hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 han selv har skrevet her på bimmers hvor bilen er en orginal m3. Så er det satt på 318iS motor osv og tollet inn som det..og så byttet tilbake til m3 motor etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 han selv har skrevet her på bimmers hvor bilen er en orginal m3. Så er det satt på 318iS motor osv og tollet inn som det..og så byttet tilbake til m3 motor etc. Ja det er jo det jeg mener... Den er egentlig original m3, bare at en del av den har vært demontert og byttet tilbake senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Den er solgt ser jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 hva var denne priset til og vet noen om den faktisk er solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg