Larslol Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 har en del problemer med bilen jeg akkurat har kjøpt... lurer på om noen kanskje vet hva det kan være? 1. Plutselig så slutter Vindusviskere, el.soltak, el. vindu, og cd spiller å funke. Hva kan det være? 2. Nærlysa mine slutta pluselig å fungere... men, parklys funker... og tåkelys. 3. når jeg flytter langlys hendelen framover så begynner nødblinken å blinke? sært? ja noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Under baksetet og/eller i motorrommet er det en sort boks på pluss-ledningen med en slags sikring inni, sjekk denne for dårlig kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 er ikke umulig det, men akkurat nå kommer jeg ikke inn i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 På E34 er det en Fuse-link like ved batteriet i motorrommet. At du ikke kommer inn kommer vel av at sentrallåset ikke får strøm. Du må nødåpne døren med å vri nøkkelen mens du holder oppe dørhåndtaket. Denne Fuse-link er et metallbånd som er festet med en skrue i hver ende. akkurat rundt hodet på skruen bruker det det sprekke på selve metallbåndet og strømmen brytes. Da faller mye ting som går på strøm ut, slik som vindusviskere, varmetråder, vindusheis, sentrallås, CD/Radio osv. Men det med nødblinken og nærlysene høres merkelig! Vi får ta en ting om gangen. Først sikringen som koster under 100kr på BMW! Denne sikringen er på 80A så ikke prøv å jukse det til med noe for det går mye strøm her! Lykke til! er ikke umulig det, men akkurat nå kommer jeg ikke inn i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Holder ikke med en binders altså? hehe skal se om det er sprekk på det metallbåndet etterpå.... kan stå på lageret på jobben å skru etter 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Nå fikk ikke jeg sjekket det metallbåndet.... men under baksetet sitter det to svarte bokser. når motoren går og jeg tar de ut og setter inn igjen, så funker vindusvisker osv en liten stund så kutter det igjen.... sært? ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Vært i Fredrikstad å kjøpt deg bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 Vært i Fredrikstad å kjøpt deg bil? Nei... særp Hørt om bilen? vært disse feilene med den lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Går utifra at det er bilen til Jon snakket med han i går. Da nevnte han at du hadde ringt 20min senere. Har ikke vært der tidligere dem problemene så det er litt snodig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 Går utifra at det er bilen til Jon snakket med han i går. Da nevnte han at du hadde ringt 20min senere. Har ikke vært der tidligere dem problemene så det er litt snodig. stemmer nok det ja... men, er mer med bilen.... funnet masse dritt med den, som han ikke sa ifra om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå