haavard Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Heisann, jeg skal selge E30'n i nærmeste framtid og lurer litt på hva jeg kan få for den. BMW E30 316 1985. (M10B18) - Motor går som ei klokke, og bruker sånn passe med drivstoff (0,8 - 1,2 med aktiv høyrefot) - Senket 60/40 - Lakkert todelt i vinter. - Skinnint (utenom bakseter) - Rieger GTS sideskjørt og bakfanger - Faceliftfront og lykter med blåde pærer. - momoratt (diskret og passer til int.) - div rust ble tatt i sommerså det er meget lite rust på bilen. Eneste jeg vet om er batterikassen har et rusthull. -bilen blir EU-godkjent i februar '07. -sideskjørt er støpt på bil med glassfiber, som gir en glidende overgang fra kaosseri til skjørt. -Zender daytona 7,5x16 Med kurante dekk (sommer, en felg er ganske kantkjørt, men ikke skeiv) - Borbet 7x15 med gode vinterdekk. Nye i fjor. Nye deler: -batteri (feb07) -dynamoregulator og børster (feb07) -bremsesko (feb07) -sportdempere, cobra (august06, dog ikke montert) -eksosanlegg (desember06) -viftereim (feb07) Kan eventuelt selges med en turbomotor som så og si er i deler. Dette er også en M10B18, men fra en E28 518, som da har innsprøytning. Det som må gjøres for å få denne til å gå er å flytte over bunnpanne og motorfester, sveise flens på medfølgende manifold (orginal snudd oppned). Stempler er dreid ned ca. 8:1 i kompforhold og sitter i blokka. Og få taki en bensintank fra en E30 i-bil. Og legge opp retur til den. Det følger med en intercooler i passende størrelse (forntfagner er tilpasset). Nye radiator, oljetrykk, og turbotrykksmåler (autogauge, hvite). MF2 tillegssprut med tilhørende dyse og et rør hvor denne dysa monteres på. Motornord topppakning. Div pakninger til motor. 5-trinns kasse. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Det ble også byttet olje i desember (helsynt), oljeplugg og filter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Noen formening? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 30k kanskje ? Gir 30k for den jeg iværtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 Har byttet til annen ftp, som ikke er nedlasningsbegrenset. Soting på frontlykter er tatt av, ble litt dårlig lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 for den 316 hadde jeg sikkert kunnet gitt litt over 30k.. så jævli pen ut.. og var gjennomført.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 Det blir byttet traversforinger bak da disse var defekte(standard E30) og høyre tårnlager bak blir byttet. Det vil også samtidlig bli byttet dempere bak, kanskje foran.. for se. Uansett så blir den EU-godkjent i nærmeste framtid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Nye speil og baklykter, så er vel denne komplett. Men pris er jeg veldig usikker på. Er en motor VELDIG få vil ha. (for 30k) Skal du selge, eller lurer du bare på hvor mye du eventuelt kan få?/ hvor mye den er verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Jeg skal selge ja, men hadde ikke regnet med så mye som 30k. Pga motor, men hvos noen f.eks har en 325 delebil så kan det jo fort bli en grom bil det her. Skal selge etter jeg har fått den gjennom EU. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Jeg skal selge ja, men hadde ikke regnet med så mye som 30k. Pga motor, men hvos noen f.eks har en 325 delebil så kan det jo fort bli en grom bil det her. Skal selge etter jeg har fått den gjennom EU. Det gjenstår å se om du får så mye som 30K for bilen og det vet du først når du evt. får et konkret bud på bilen. Du blir egentlig ikke så mye klokere av tråder som denne... i motsetning til en skikkelig annonse på finn.no eller i salgsforumet her inne. Husk at det er forskjell på å snakke litt løst og fast om hva man mener bilden er verdt... og det å gi et konkret bud på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå