conix Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 er det noen andre der ute med en 6 serie. finner ingen her med det. er jeg den eneste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 csi turbo vil jeg nok tro har forumets peneste 6 serie da.. ligger en tråd på prosjekter.. så har vi vel Twin turbo lr hva han kaller seg som kjører den alpina b7s´n som er trimmet og hadde en gang 507hk.. dette er forøvriger kompisser av meg begge og kommer fra molde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Csiturbo her på forumet har E24, og jeg dømmer om Her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7440 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Jeg har, med 745 tubo motor (klikk på bildet for å forstørre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Dæven! Fin 6-serie du har "bmw pat"! Men jeg har aldri sitt denne i Haugesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Her er galleriet til Csiturbo . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Jeg har, med 745 tubo motor(klikk på bildet for å forstørre) denne er da mye penere enn Csiturbo sin bil! denne var vakker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conix Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 dette er slik bilene skal se ut! original!! når min er ferdig håper jeg vi treffes på et treff og da må vi få tatt bilder av bilene sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 bmw pat sin 6`er var jo bare nydelig da! Drømmen min er jo en E24, helt orginal, med senk, store fine felger, M6 fanger fremme, hvite blink, røde baklykter, sort sportskinninteriør, manuellgir og en GODT trimma 745 motor.. Det er drømmen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Bmwrasaren skrev: Dæven! Fin 6-serie du har "bmw pat"! Men jeg har aldri sitt denne i Haugesund Har ikke blitt så veldig mye kjøring. Var noen turer med den i sommer. Hadde den på et Superstreet treff blant annet + at jeg var på e28 låven nede i Sandnes. Som vinterprosjekt har jeg tatt ut motoren for helrenovering. Her er et bilde fra Superstreet. (klikk for å forstørre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 bmw pat sin 6`er var jo bare nydelig da! Drømmen min er jo en E24, helt orginal, med senk, store fine felger, M6 fanger fremme, hvite blink, røde baklykter, sort sportskinninteriør, manuellgir og en GODT trimma 745 motor.. Det er drømmen! Hmm, snakker vel litt mot deg selv vil jeg da påstå.. Men flott 6'er du har der, bmw pat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conix Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Man bør absolutt holde 6'eren mest mulig original i dag da det begynner å bli en sjelden bil i tillegg til at den er mer verdt som original enn en som er ombygd... Bilen er for fin til at noen skal begynne å voldta den mener jeg.. noen som er enig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Man bør absolutt holde 6'eren mest mulig original i dag da det begynner å bli en sjelden bil i tillegg til at den er mer verdt som original enn en som er ombygd...Bilen er for fin til at noen skal begynne å voldta den mener jeg.. noen som er enig? Ja! Jeg er absolutt enig og bmwpat sin er et godt eksempel på hvordan det SKAL gjøres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 hva heter fargen på bilen til bmw pat? Sweet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Dæven! Fin 6-serie du har "bmw pat"! x2! Virkelig pen - og passe modifisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå