Gå til innhold

BMW 6 serie

conix
 Share

Anbefalte innlegg

csi turbo vil jeg nok tro har forumets peneste 6 serie da.. ligger en tråd på prosjekter..

så har vi vel Twin turbo lr hva han kaller seg som kjører den alpina b7s´n som er trimmet og hadde en gang 507hk.. dette er forøvriger kompisser av meg begge og kommer fra molde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmwrasaren skrev:

Dæven! Fin 6-serie du har "bmw pat"! Men jeg har aldri sitt denne i Haugesund

Har ikke blitt så veldig mye kjøring. Var noen turer med den i sommer. Hadde den på et Superstreet treff blant annet + at jeg var på e28 låven nede i Sandnes. Som vinterprosjekt har jeg tatt ut motoren for helrenovering.

Her er et bilde fra Superstreet.

(klikk for å forstørre)

utstilling.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmw pat sin 6`er var jo bare nydelig da! :D

Drømmen min er jo en E24, helt orginal, med senk, store fine felger, M6 fanger fremme, hvite blink, røde baklykter, sort sportskinninteriør, manuellgir og en GODT trimma 745 motor.. Det er drømmen!

Hmm, snakker vel litt mot deg selv vil jeg da påstå.. :D

Men flott 6'er du har der, bmw pat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør absolutt holde 6'eren mest mulig original i dag da det begynner å bli en sjelden bil i tillegg til at den er mer verdt som original enn en som er ombygd...

Bilen er for fin til at noen skal begynne å voldta den mener jeg.. noen som er enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør absolutt holde 6'eren mest mulig original i dag da det begynner å bli en sjelden bil i tillegg til at den er mer verdt som original enn en som er ombygd...

Bilen er for fin til at noen skal begynne å voldta den mener jeg.. noen som er enig?

Ja! Jeg er absolutt enig og bmwpat sin er et godt eksempel på hvordan det SKAL gjøres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...