PIIIPower Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 ja.. Hovedlysa dimmer opp og ned en tre-fire ganger når jeg skrur på både grøftelys og tåkebaklys... Noen som veit noe om dette? evnt om de ikke dimmer så høyde justere de seg, akkurat det er jeg ikke sikker på..
Padi Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 Hmmm ikke godt og si, men det kan være et spenningsfall på et rele som oppstår når du skrur på tåkelysene.Det som vil skje da er at bilen vil oppfatte det som om du skrur på lysene på nytt også da justerer den lyset opp og ned igjen.
PIIIPower Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Det er noe skikkelig buggy her; Når jeg skrur på tåkelysa bak så tar det så mye strøm fra en eller annen sluttet krets så hovedlysa foran og bak mister så mye strøm at forsterkeren min ikke kan hente styrestrøm fra baklysa. Noen som veit hvilket relle dette er og hvor det i tilfelle sitter? Kan det være noe annet? problemet vedvarer ikke, men oppstår hver gang jeg skrur på tåkebaklysa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå