Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Huff da. Veldig lavt. Går dette bra da?

Det vil jo tiden vise! :wink:

Men nå skal det også sies at det står vinterdekk på bilen med 195/65-15 dekk.. :oops: Originalt skal det være 205/65-15, så bilen er lavere nå enn den egentlig skal være.. :)

Skrevet
Så bra at det begynner å ta skikkelig form Jan Gunnar! :) tror denna blir rååå :) den delfingrå fargen som er originalt (?) på denne er MEGET lekker!

minus: no leather interior? :(

Ja, nå har jeg bestilt originalt sort skinn-interiør! ..Ingenting å klage på nå vel? :lol:

bildemittsu3.jpg

Skrevet
Er det dyrt for komplett skinninteriør?

tjaa..alt etter som hvordan du ser på det! :wink:

Er du glad i bilen din, kan du lett legge 10.000-15.000,- på bordet for skinn.. :P

Skrevet
Såpass ja ;) men da er det vel med dørtrekk og?

Er komplett ja! :wink: ..Det eneste som mangler, er midtkonsoll i skinn, men det skal jeg ordne..vet av en! :wink:

Skrevet

Er du glad i bilen din, kan du lett legge 10.000-15.000,- på bordet for skinn.. :P

drar du over grensen så får du en vanlig skinn inredning for max 4000kr! sportskinn får du for et par 1000 til! e34 setene i skinn er jo som å sitte i en sofa med 0 sidestøtte ikke særlig behagelig det på svingete veier! :wink:

Skrevet

drar du over grensen så får du en vanlig skinn inredning for max 4000kr! sportskinn får du for et par 1000 til! e34 setene i skinn er jo som å sitte i en sofa med 0 sidestøtte ikke særlig behagelig det på svingete veier! :wink:

Er ikke så nøye egentlig.. :wink: ..Får det for 8500,- inkl frakt! :)

..Dessuten har jeg ikke bygd meg en rallybil, så jeg ser ikke det helt store behovet for store sidestøtter! :P

Her går det rolig i svingene! 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...