Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Okei :) Ja, har sett litt på det Supersport-settet selv, men ble nesten advart mot å kjøpe det. Men det funker vel greit nok for den prisen....

Skrevet
Okei :) Ja, har sett litt på det Supersport-settet selv, men ble nesten advart mot å kjøpe det. Men det funker vel greit nok for den prisen....

Jeg blir vel bare nødt til å prøve det.. :roll: Har hørt en del forskjellige meninger om det settet.. :wink:

Skrevet

sry for offtopic i tråden din aequitas, men fikk lyktene i dag, hadde ikke venta de før en gang i neste uke :D

stressa som faen med å få av det sorte dekselet/grillen som er foran lyktene, fikk den ikke av til slutt heller, så jeg ga opp når klokka begynte å nærme seg 12.

hvordan får jeg av dette dritet?

må hele fronten av med nyrene og alt?

en annen ting er at jeg fant ingen kontakter som passet i de nye lyktene, prøvde med de som sitte i original lyktene.

hadde du samme problem med dine lykter?

Skrevet

Det blir mye lettere hvis du tar av framfangeren.. (tror du må ha den av).. Er mange klips under hele grillen..

Framfangeren er veldig enkel ¨få av. Vekk med listene på fangeren, så er det bare 4 bolter som holder den fast.. bare å nappe rett av..

Skrevet

Skru av fangeren, så ser du stort sett med en gang hva som må skrues av! :wink: Tar jeg ikke helt feil, tror jeg du må av med selve gill-lista også.. :?

Skrevet
ok, men hva med koblingen av lyktene? :?

så ikke ut til å passe helt med pluggene som står i originallyktene

Pluggene er akkurat likens! 8) ..Men du har ikke elektrisk høydejustering på disse lyktene, så den pluggen får du ikke brukt.. :lol:

Skrevet

ja så at det ike var høydejustering på de nye lyktene, men denne blir aldri bukt uansett :P

Får prøve å presse litt hardere på pluggene i dag da, må få de til å passe til helga, er jo meldt kanonvær^^

Skrevet
Jeg synes forlyktene på e34 er helt jalla satt opp.. umulig å stille skikkelig inn selv.. på eukontrollen ga fyren bare opp og godkjente bilen :D

Det samme skjedde med meg på den siste EU-kontrollen.. :lol:

Men han som utførte kontrollen ødela mer enn han fiksa! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...