borte Skrevet April 11, 2007 Forfatter Skrevet April 11, 2007 Kjøp Eibach Fikk høre at det var the shit hehe ..Hvor finner jeg det, og hvor mye koster det da?
Puyol Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 http://nettbutikk.gsbildeler.no/ Der har de Eibach. Kun fjærer men du slipper å skifte dempere da. Vet ikke, men kanskje Koed selger hele sett med dempere?
borte Skrevet April 11, 2007 Forfatter Skrevet April 11, 2007 http://nettbutikk.gsbildeler.no/Der har de Eibach. Kun fjærer men du slipper å skifte dempere da. Vet ikke, men kanskje Koed selger hele sett med dempere? Takk for det, men jeg er vel egentlig mest interessert i dempere + fjærer i et sett! ..Mine dempere er ganske ferdige så!
Puyol Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 Okei Ja, har sett litt på det Supersport-settet selv, men ble nesten advart mot å kjøpe det. Men det funker vel greit nok for den prisen....
borte Skrevet April 11, 2007 Forfatter Skrevet April 11, 2007 Okei Ja, har sett litt på det Supersport-settet selv, men ble nesten advart mot å kjøpe det. Men det funker vel greit nok for den prisen.... Jeg blir vel bare nødt til å prøve det.. Har hørt en del forskjellige meninger om det settet..
Oderschvank Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 sry for offtopic i tråden din aequitas, men fikk lyktene i dag, hadde ikke venta de før en gang i neste uke stressa som faen med å få av det sorte dekselet/grillen som er foran lyktene, fikk den ikke av til slutt heller, så jeg ga opp når klokka begynte å nærme seg 12. hvordan får jeg av dette dritet? må hele fronten av med nyrene og alt? en annen ting er at jeg fant ingen kontakter som passet i de nye lyktene, prøvde med de som sitte i original lyktene. hadde du samme problem med dine lykter?
ingard Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Det blir mye lettere hvis du tar av framfangeren.. (tror du må ha den av).. Er mange klips under hele grillen.. Framfangeren er veldig enkel ¨få av. Vekk med listene på fangeren, så er det bare 4 bolter som holder den fast.. bare å nappe rett av..
borte Skrevet April 12, 2007 Forfatter Skrevet April 12, 2007 Skru av fangeren, så ser du stort sett med en gang hva som må skrues av! Tar jeg ikke helt feil, tror jeg du må av med selve gill-lista også..
Oderschvank Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 ok, men hva med koblingen av lyktene? så ikke ut til å passe helt med pluggene som står i originallyktene
borte Skrevet April 12, 2007 Forfatter Skrevet April 12, 2007 ok, men hva med koblingen av lyktene? så ikke ut til å passe helt med pluggene som står i originallyktene Pluggene er akkurat likens! ..Men du har ikke elektrisk høydejustering på disse lyktene, så den pluggen får du ikke brukt..
Oderschvank Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 ja så at det ike var høydejustering på de nye lyktene, men denne blir aldri bukt uansett Får prøve å presse litt hardere på pluggene i dag da, må få de til å passe til helga, er jo meldt kanonvær^^
ingard Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 Jeg synes forlyktene på e34 er helt jalla satt opp.. umulig å stille skikkelig inn selv.. på eukontrollen ga fyren bare opp og godkjente bilen
borte Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 Jeg synes forlyktene på e34 er helt jalla satt opp.. umulig å stille skikkelig inn selv.. på eukontrollen ga fyren bare opp og godkjente bilen Det samme skjedde med meg på den siste EU-kontrollen.. Men han som utførte kontrollen ødela mer enn han fiksa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå