Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hmm likte ikke helt den fangeren din,men det er smak og behag.slenger meg på kommentaren litt tidligere her "litt for stor".Er vel egentlig ganske originalpolitzei. Synes du har veldig fin farge på bilen din,kan bli spennenfe med perlemor effekt. Lakket en e30 jeg hadde tidligere med samme farge dolphin grey men valgte den mørkeste nyansen.syns det blir veldig fint kombinert med shadowline.

DSCK0003.jpg

mmm savner denne bilen nå...fikk aldrig gjort den helt ferdig :(

Digg kombinasjo av lakk-lister.... :)

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
ok, blir det samme farge når du lakkerer bilen på nytt eller?

sitter her å tenker på hva jeg skal bruke pengene jeg får igjen på skatten på.

blir enten litt småstyling på bilen, nye felger eller lakkering. 8)

Jeg blir å lakkere bilen om igjen i samme farge.. :)

Liker fargen godt + at jeg slipper å lakkere inni dørene, motorrom, bagasjerom, etc.. :wink:

Felger og lakk er aldri dumt å satse på når du har litt cash til overs.. :P

Skrevet

Fikk en ny pakke i dag fra Caprizone Tuning med diverse BMW-detaljer + E60 sidegriller.. 8)

p1010002hd3.jpg

Legger også ved det siste bildet jeg tok av bilen selv om dere sikkert er lei av bilen nå.. :lol:

bilenbakuy2.jpg

Skrevet

Var ute i bilen en tur tidligere i dag og holdte på med å koble strøm til plasmaskivene! :wink: Så skulle jeg ta en "self-test" på speedometeret for å teste om alt var i orden og trykte på en av di knottene og vridde om på nøkkelen.. (Holdte på med å fikle med noen ledninger under dashbordet ennå, så jeg lå ennå på gulvet og bare følte meg frem med hånda) Når jeg da reiste meg opp av gulvet for å sjekke speedometeret sto det: "US ENGLISH" .. :D:D

Endelig klarte jeg å få engelsk språk på check-controllen! :D:clap:

..Men jeg har ikke peiling på hvordan jeg klarte det da! :lol:

Skrevet
få se bilder av plasmaskivene!:D

ble det bra?

Skal ta bilder senere når det er litt mørkere! :wink:

Her er et bilde av skivene når det er lyst ,full blits på kamera og ikke koblet til ledningene til skivene ennå.. :)

p1010005mr4.jpg

Her er et bilde noen timer senere uten blitsen..! :wink: (Ikke mørkt ennå)

p1010008dt8.jpg

Skrevet

Da har jeg bestilt meg følgende deler fra www.czt.no! :)

- Rieger DTM-leppe for E39 M5 look hekkskjørt

- Stab.stag foran

- Stab.stag bak

Holder ennå på å lete etter en slags DTM-leppe for å ha under fangeren foran..Vet ikke om jeg skal satse på "hamann style spoiler lip" og bare modifisere den litt ..? :?

a0191bip0.jpg

Vurderer også denne lille "M5 style" spoileren! :roll:

Hva mener dere om den? :)

Har forresten også bestilt ei sånn skiltplate fra www.koed.dk :wink:

splr00bmwe344xz9.jpg

Skrevet

By night pictures 8)

Full blitz på dette bildet, men ccfl-ringene lyser godt uansett! :)

p1010014mi4.jpg

Her har jeg skrudd ned styrken og byttet farge til svakere nyanser pga kamera klarte ikke å fange opp bildet tydelig..

p1010003jj6.jpg

Skrevet

de parklysene i blinkerne kan du jo kjøpe gule pærer da... da blir et ikke så rart som det hadde blitt med vanlig + blå angel eyes.. dettte har jeg tenkt og gjøre med mine... også må du få silvervision blinklyspærer :wink:

Takk for tipset! :wink: Mulig du har rett i at det ser bedre ut med gule pærer ja! :D Har du blinklys med gule parklys i? ..Bilde? 8)

Får man kjøpt gule parklyspærer på vanlige bensinstasjoner? :)

Hvor får jeg kjøpt "silvervision blinklyspærer" billigst mulig? :roll:

her har du et par bilder av blinklysene med parklys... jeg ble no ganske så fornøyd... nå har jeg koblet vekk angel eyes da for i inpro lyktene er det jo bare 4 prikker i hver lykt... jeg kjøpte silvervision pærer på mekk...

DSC00031-1.jpg

DSC00032.jpg

DSC00033.jpg

Skrevet

de parklysene i blinkerne kan du jo kjøpe gule pærer da... da blir et ikke så rart som det hadde blitt med vanlig + blå angel eyes.. dettte har jeg tenkt og gjøre med mine... også må du få silvervision blinklyspærer :wink:

Takk for tipset! :wink: Mulig du har rett i at det ser bedre ut med gule pærer ja! :D Har du blinklys med gule parklys i? ..Bilde? 8)

Får man kjøpt gule parklyspærer på vanlige bensinstasjoner? :)

Hvor får jeg kjøpt "silvervision blinklyspærer" billigst mulig? :roll:

her har du et par bilder av blinklysene med parklys... jeg ble no ganske så fornøyd... nå har jeg koblet vekk angel eyes da for i inpro lyktene er det jo bare 4 prikker i hver lykt... jeg kjøpte silvervision pærer på mekk...

Det der ble ikke så verst nei! :shock::D ..I allefall på en lys bil! :P

Blir spennende å se hvordan det blir på min som er mørk + en "litt" annerledes front.. :roll:

Skrevet

Hvis økonomien tillater det neste lønning blir det originale hamann felger på meg! .. Hvis ikke blir det neste mnd garantert! 8)

:twisted: 2 stk 10x19" + 2 stk 8.5x19" :)

Tenkte på 235/35x19" foran og 275/30x19".. :)

Noen som har noen dype formeninger om dette med dekk-dimensjonene? :D

6918552530qy6.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...