borte Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 se hær ja, hær går det unna:) syns du skal beholde den fargen du har på bilen jeg, synes den er fin, og me ny lakk blir det bra;)Vet ikke heeelt om jeg likte den frontfangeren, men det blir nok bra når du får på alt i fronten, slik at man får se helheten.. Litt spent på lyset i di lyktene du har bestilt jeg og Blir nok å beholde den fargen tror jeg! Blir best med tanke på lakkering inni dør-karmer, osv.. Samme farge + perlemor? Hva tror du om det? Tror den fangeren blir bra jeg! i VÆRTFALL bedre enn den fangeren som jeg hadde på! (så sier vi ikke mer om den saken) Skal legge ut bilder når jeg har fått lyktene, og testa di! Di kom inn til Norge i går kveld gjennom tollen, så di er ikke langt unna!
borte Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 Er det ikke påbudt å ha blinklys i framskjermene nå ?? Har ikke peiling, men bilen til Bjørn Andre Skretting (E34 Rieger "showbilen") har ikke sideblinkere og har vært godkjent gang, på gang! Men jeg får jo blink i speilene da!
kvalaracing Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Hmm likte ikke helt den fangeren din,men det er smak og behag.slenger meg på kommentaren litt tidligere her "litt for stor".Er vel egentlig ganske originalpolitzei. Synes du har veldig fin farge på bilen din,kan bli spennenfe med perlemor effekt. Lakket en e30 jeg hadde tidligere med samme farge dolphin grey men valgte den mørkeste nyansen.syns det blir veldig fint kombinert med shadowline. mmm savner denne bilen nå...fikk aldrig gjort den helt ferdig
borte Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 Hmm likte ikke helt den fangeren din,men det er smak og behag.slenger meg på kommentaren litt tidligere her "litt for stor".Er vel egentlig ganske originalpolitzei. Synes du har veldig fin farge på bilen din,kan bli spennenfe med perlemor effekt. Lakket en e30 jeg hadde tidligere med samme farge dolphin grey men valgte den mørkeste nyansen.syns det blir veldig fint kombinert med shadowline. hehe det er lov å komme med egne meninger Vi får se når bilen er komplett hvordan det blir.. Har delfingrå metallic (184/7).. litt perlemor vil gjøre den litt friskere tror jeg! Skal sjekke litt rundt før jeg bestemmer meg helt!
kvalaracing Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Hehe ja vet hvor vanskelig det kan være å bestemme seg for farge når en skal hellakkere
tovik Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Er det ikke påbudt å ha blinklys i framskjermene nå ?? Har ikke peiling, men bilen til Bjørn Andre Skretting (E34 Rieger "showbilen") har ikke sideblinkere og har vært godkjent gang, på gang! Men jeg får jo blink i speilene da! min bil har heller ikke sideblinkers.. den kom til norge i 2003, å har ikke hatt sideblinkers.. er nå fortsatt gokjent;) Tror nok den fargekombinasjonen kan bli tøff;)
borte Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 Er det ikke påbudt å ha blinklys i framskjermene nå ?? Har ikke peiling, men bilen til Bjørn Andre Skretting (E34 Rieger "showbilen") har ikke sideblinkere og har vært godkjent gang, på gang! Men jeg får jo blink i speilene da! min bil har heller ikke sideblinkers.. den kom til norge i 2003, å har ikke hatt sideblinkers.. er nå fortsatt gokjent;) Tror nok den fargekombinasjonen kan bli tøff;) Høres bra ut!
borte Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 Har vært et jævla drittvær her i noen dager nå, så har ikke giddet å holde på med bilen disse dagene.. Det har vært oppe i 28 m/s i vindkastene.. Det snødde vannrett! + at det var sludd..Men nå er det -5 grader igjen..
borte Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 Dag 5 Har kjøpt meg matter av BMW525IA for en billig penge.. Etter litt rengjøring med støvsugeren ble ikke resultatet så verst, men jeg vurderer å gå over di med rensemaskinen før jeg hiver di inn i bilen.. Får se hva det blir til..Di blir vel fort møkkete uansett, så det er vel ikke så mye vits kanskje..? (Mattene ser ekstra skittne ut på bildene)
Dirty Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 bra prosjekt stå på tror det kan bli bra med den frontfangeren!
borte Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 bra prosjekt stå på tror det kan bli bra med den frontfangeren! Takk for det!
borte Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 Har vært ute å tatt ned taktrekket, og har funnet ut hvor det har kommet inn vann.. Det er rett og slett bare taklukepakningen som er sprukket + at det er noen hull/flenger i den.. Jeg blir å bytte pakningen rundt takluka, men er det noen som har noen gode idèer til hvordan jeg skal sikre meg enda bedre mot lekkasjer i fremtiden? F.eks smøre noe sikaflex under takluka eller noe sånt.. Vet at jeg har en lekkasje i bakruta også pga dårlig pakning, men der smører jeg bare tykt med sikaflex på innsiden! .
borte Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Skrevet Mars 6, 2007 Dag 6 I dag fikk jeg lyktene fra USA.. Hva syns dere om di da? .
Stonescream Skrevet Mars 6, 2007 Skrevet Mars 6, 2007 De så skikkelig fine ut. Håper de fungerer fint og at du ikke får noen problemer med de
Ingebrigtsen Skrevet Mars 6, 2007 Skrevet Mars 6, 2007 De lyktene så fine ut Hvor mye kom dem på ferdig inn i landet? Du kunne ikke satt litt strøm på ringene så vi hadde fått en liten smaksprøve da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå