borte Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Skrevet Mars 13, 2007 Dag 9 Fikk desverre ikke satt inn mattene i dag pga "hammerite" - lakken ikke hadde tørket helt.. Tørketiden skulle vel være 12 timer, men regner med at det er i +21 grader eller noe sånt.. ..I tillegg var det ganske skarp lukt, så jeg må vel kanskje lufte skikkelig ut før jeg monterer.. Har vært å kjøpt meg noe jeg skal smøre under kanalene etter at jeg pussa bort overflaterusten..Det heter "underreds massa" som er et produkt av "corrostabil".. Kosta bare 119,- på europris! ..Kjøpte også et par malekoster til den nette sum av 11.90,- pr stk, så nå er jeg klar når været bedrer seg! Har også demontert bakspoileren og panseret som sto på bilen pga jeg har solgt delene! ..Så nå ser bilen ut som et virkelig håpløst prosjekt!
borte Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Skrevet Mars 13, 2007 bli bra d hær:) håper regnet fortsetter nå så vi får skiftet til sommer luggan snart..hehe! hehe joda,for di som har en kjørbar bil! Min er nok ikke ferdig før i Juni/Juli tror jeg..
tovik Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 se dær ja:) går fremover dette.. litt kjipt med drittvære vi har i dag:/ får vel ikke gjort så mye.. har sett du har holdt på noen ganger da jeg kommer hjem fra jobb.. hehe
borte Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Skrevet Mars 14, 2007 se dær ja:)går fremover dette.. litt kjipt med drittvære vi har i dag:/ får vel ikke gjort så mye.. har sett du har holdt på noen ganger da jeg kommer hjem fra jobb.. hehe jepp, det går sakte men sikkert fremover.. Været bryr ikke jeg meg så mye om siden jeg jobber på innsiden av bilen! ..Synes bare at det er veldig greit at snøen forsvinner! Lurer på hvor det blir av delene jeg kjøpte fra koed..?? har venta i ei uke..
Stonescream Skrevet Mars 14, 2007 Skrevet Mars 14, 2007 Kanskje du skulle kjøpt deg et rimelig partytelt å ha over bilen, så kan du holde på litt selv om det er litt regn i lufta? Koster nok ikke mye på europris de heller
borte Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Skrevet Mars 14, 2007 Kanskje du skulle kjøpt deg et rimelig partytelt å ha over bilen, så kan du holde på litt selv om det er litt regn i lufta?Koster nok ikke mye på europris de heller Har tenkt på det faktisk, og jeg vet at foreldrene mine har en liggende en plass! ..Må vel kanskje lete litt..
borte Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Skrevet Mars 15, 2007 Har fått meg et lite arbeidsoppdrag for et par dager, så det blir ikke gjort så mye med bilen før til helga.. Mens jeg var på jobb i dag fikk jeg en hyggelig telefon.. Pakken fra koed var kommet, og skulle leveres! Pakken var på litt over 2 meter lang, og 70 cm bred, og høyda til et panser.. Fikk i allefall bredfronten m/chrome + shadowline nyrer, skjermene, diodelyktene og bakrutespoileren! Har tatt noen "shabby" bilder, men skal legge ut bedre bilder når jeg får testa baklyktene! Panseret jeg kjøpte skulle i følge koed være brukt, men panseret er helt spiller nytt, men pga en liiiten skade reduserte di prisen med 50%.. SKADEN PÅ PANSERET! Skikkelig facelift!
jumpin Skrevet Mars 16, 2007 Skrevet Mars 16, 2007 Ja sjå der ja... Då skjer da ting......Var det dyrt?
borte Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Skrevet Mars 16, 2007 Ja sjå der ja... Då skjer da ting......Var det dyrt? Ja, nå begynner det å skje ting.. Pakken var egenlig ikke så dyr.. Kom på ca 7500,-
borte Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Skrevet Mars 16, 2007 Testa baklyktene jeg kjøpte av koed..! Det var kveld og pissregn, men jeg fikk et lite innblikk i hvordan det ser ut i værtfall! Her har jeg ikke montert lyktene som skal stå på bagasjeluka da..
jumpin Skrevet Mars 16, 2007 Skrevet Mars 16, 2007 SINNSJUKT rått....eg har vurdert dei lyktene eg og.... ta eit bilde når du har montert alle då....Er ikkje sikker på kordan dei ser ut på E34...men da der bra ut da der då...
borte Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Skrevet Mars 17, 2007 Dag 10 Dette er min første ordentlige fridag på ei stund nå, så jeg har brukt flere timer på bilen i dag.. Har tatt en siste sjekk etter lekkasjer inni bilen og nå er det helt tett overalt! Det har i tillegg vært skikkelig vår-vær i flere dager med regn og dritt, men det er ikke vått i bilen likevel.. Hadde oppe den boksen som ligger foran girstanga/under dashbordet og sjekket varmeapparatregisteret! Fant noe ulumskheter nedi der, så jeg gjorde rent mens jeg var godt i gang! Der var det for øvrig tett og fint! Holder på å sette inn mattene igjen, men det var like vanskelig som jeg hadde forventet! Mangler bare 8-10cm for å få den helt på plass! (den fremste matta)
borte Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Skrevet Mars 19, 2007 Fikk en hyggelig overraskelse når jeg kom hjem fra jobb i dag.. ALLTID spennende å få pakker!
borte Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Skrevet Mars 25, 2007 Dag 11 Dagens lille innsats.. Har bare montert V8-fronten, lyktebrakettene, lyktene og panseret.. Skjermen og fangeren er bare satt på midlertidig siden jeg skulle ta bilder..
Stonescream Skrevet Mars 25, 2007 Skrevet Mars 25, 2007 Blir skikkelig fin den bilen der Har også lyst på sånn fin front på min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå