Gå til innhold

98' E46 318 AUTOMOTE FERDIG!SOLGT!


oddgeir86
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor lang tid bruker lakken på tørke/herde helt ut?

Den er kjøreklar etter at den har tøsket en time i lakkbokksen og skikkelig nedkjølt. Så par tre timer går greit.

Men den er vel ikke skikkelig gjennon herdet før det har gått non ukers tid ca kanskje :roll:

Rekker du å sprøyte grunning i kveld da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke no grunning i går nei, jeg jobbet til kl 1 på natta. Så hadde jeg en time å kjøre hjem, så da var jeg lei. De får vel grunnet den i løpet av dagen tenker jeg. Vet ikke planen for dagen.

Jepp hørte det..bra du orka å ta en dugnad i går hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har mye å gjøre,i tillegg til at lakkerern nettopp begynte i ny jobb...det og at det tok laaang tid å få enkelte deler er nok mye av grunnen til at det tar litt lengre tid..Lite å gjøre med nå!Men sluttresultatet blir jeg nok fornøyd med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper og tror du blir fornøyd, men det litt lang tid sånt når de har litt for mange prosjekt på gang samtidig. Ja jeg valgte å slutte på grunn av at jeg kjørte 14 mil hver dag for å komme på jobb, noe jeg har gjort i 2 år nå. Slitsomt i lengden det, og det passer dårlig med familie livet. Men savner nokk å jobbe så mye med spesial oppdrag, nå er det mest kjedlig vanlig arbeide. Eneste spesial oppdrag nå er de jeg måtte ordne med selv og det jeg gjør for Automote på kveldstid. De har den nokk klar til neste treff :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...