oddgeir86 Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 Ja håper og tror du blir fornøyd, men det litt lang tid sånt når de har litt for mange prosjekt på gang samtidig. Ja jeg valgte å slutte på grunn av at jeg kjørte 14 mil hver dag for å komme på jobb, noe jeg har gjort i 2 år nå. Slitsomt i lengden det, og det passer dårlig med familie livet. Men savner nokk å jobbe så mye med spesial oppdrag, nå er det mest kjedlig vanlig arbeide. Eneste spesial oppdrag nå er de jeg måtte ordne med selv og det jeg gjør for Automote på kveldstid. De har den nokk klar til neste treff Jepp,skjønner avgjørelsen din godt..14mil hver dag er laaangt!Er nok ganske sikker på at jeg blir fornøyd ja Er vel snakk om at den skal bli klar til helga,får håpe det ordner seg..Er jo ikke mye igjen nå hvertfall
Brættis Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 Ser den på Lånke på søndag sammen med bmw ccn og porche klubben da?
oddgeir86 Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Skrevet Mai 19, 2007 Niks..de jobber for fullt med montering på Løkken nå!
oddgeir86 Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Skrevet Mai 21, 2007 Bilde av fronten: Flere bilder kommer snart,bilen er straks ferdig
oddgeir86 Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Skrevet Mai 21, 2007 Hvor mye kommer denne 318i'en til å koste deg da? Det får være mellom meg og Sivert..men tror nok vi har gjort det greit begge to
Dr_S Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 Er det ikke litt kjipt å måtte bytte panser hver gang du skal ta EU kontroll? Eller har du "kontakter" ?
oddgeir86 Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Skrevet Mai 21, 2007 Akkurat det tror jeg ikke blir noe problem nei
oddgeir86 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 Da er bilen så godt som ferdig..får den iløpet av dagen
2mMy Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 panseret var nok litt i overant drøyt, men resten er jo ikke så ille da! =) ville nok hatt enda mørkere baklykter jeg da, slik at det blir en mer helhet i det!
oddgeir86 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 får jeg spørre om prisen på en slik ombygging? Vanskeli å si hva det kosta å ordne opp bilen,kjøpte bilen også av Automote..bilen var skada og er retta opp,så det blir bare spekulasjoner hva bilen kosta Automote o.s.v!Men jeg får mye for pengene tror jeg
oddgeir86 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 panseret var nok litt i overant drøyt, men resten er jo ikke så ille da! =) ville nok hatt enda mørkere baklykter jeg da, slik at det blir en mer helhet i det! Forskjelllige meninger vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå