Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
panseret var nok litt i overant drøyt, men resten er jo ikke så ille da! =) ville nok hatt enda mørkere baklykter jeg da, slik at det blir en mer helhet i det!

Forskjelllige meninger vet du :)

jepp, veit det! syns den badlooken er tøff jeg da, bare den ikke blir tatt for langt! ellers så blir det en tøff bil! 8)

Skrevet
rett meg hvis eg tar feil men er ikke den bilen der til salgs på autodb, eller er det en annen bil som automote selger??

Den bilen du tenker på var gaasen på forumet her sin,den ble solgt i går..

Skrevet
panseret var nok litt i overant drøyt, men resten er jo ikke så ille da! =) ville nok hatt enda mørkere baklykter jeg da, slik at det blir en mer helhet i det!

Forskjelllige meninger vet du :)

jepp, veit det! syns den badlooken er tøff jeg da, bare den ikke blir tatt for langt! ellers så blir det en tøff bil! 8)

Takker :)

Skrevet
oki vet du kor mye den gikk for?? ganske pen bil det der. hvor mye måte han ut med får å få den byggd om??

Det er jeg ikke 100% sikker på..gaasen gjorde vel mye av jobben selv såvidt jeg vet..han er god kompis av Sivert,så litt har de nok bidratt :)

Skrevet

Helt RÅ bil du har fått deg der Odd Geir. Håper på flere bilder. Ta bilder i litt høyere oppløsning bare.

igjen, helt sinnsykt fet bil du har fått deg der. bare å gratulere :)

Skrevet
Helt RÅ bil du har fått deg der Odd Geir. Håper på flere bilder. Ta bilder i litt høyere oppløsning bare.

Takktakk :D Skal ta flere bilder med skikkelig kamera i helga :) Skal hente bilen iløpet av kvelden..

Skrevet

Slenger meg på denne. Flere bilder takk

Gratulerer med en meget fet bil:)

Skrevet
Tøff bil ja!! 8)

Den må da være noe helt utrolig stiv for å kunne kjøre med såpass liten klaring i skjermbuene??

Joda,er ganske stivt ja..men funker greit :)Tusen takk ja,er vel Automotes ære :) Bilen ble akkurat slik jeg hadde håpa og tenkt på forhånd 8)

Skrevet

Slenger meg på denne. Flere bilder takk

Gratulerer med en meget fet bil:)

Takker :) Kommer mye bilder i morgen..tenkte å ta i kveld,men vaskehallen stengte og da ble det lite aktuelt :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...