Gå til innhold

98' E46 318 AUTOMOTE FERDIG!SOLGT!


oddgeir86
 Share

Anbefalte innlegg

Da har Sivert og co kommet godt i gang med bilen ja...alt av styling er lakkert og justerbart er montert :) Ellers venter de noen smådeler som kommer iløpet av de nærmeste dagene.Når det gjelder hjul er dette bestemt,venter kun på bakdekk..Blir 8,5x20'' og 10x20'' Larzon-felger med svart senter og kromma kant 8) Hadde egentlig bestemt meg for 19''-hjul,men ombestemte meg fort da jeg så bilder av bilen til gaasen her på forumet med disse hjulene(håper det er ok at jeg låner et bilde :) )Tror nok ikke jeg vil angre ett sekund på det valget..Bilen til gaasen er forresten til salgs,finner tråd om den her på forumet.

Regner med at bilen er ferdig om ikke så alt for lenge,da kommer det MANGE bilder :)

Bilde:

1466440bilde1dsc001154xt4.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har Sivert og co kommet godt i gang med bilen ja...alt av styling er lakkert og justerbart er montert :) Ellers venter de noen smådeler som kommer iløpet av de nærmeste dagene.Når det gjelder hjul er dette bestemt,venter kun på bakdekk..Blir 8,5x20'' og 10x20'' Larzon-felger med svart senter og kromma kant 8) Hadde egentlig bestemt meg for 19''-hjul,men ombestemte meg fort da jeg så bilder av bilen til gaasen her på forumet med disse hjulene(håper det er ok at jeg låner et bilde :) )Tror nok ikke jeg vil angre ett sekund på det valget..Bilen til gaasen er forresten til salgs,finner tråd om den her på forumet.

Regner med at bilen er ferdig om ikke så alt for lenge,da kommer det MANGE bilder :)

Bilde:

1466440bilde1dsc001154xt4.th.jpg

har han antydet noe pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken pris er det på disse felgene med dekk...

Skal ha meg nye sommer felger på E39èn...

Ordinærprisen på disse felgene med samme dekk som jeg og forøvrig gaasen her på forumet er visst 48.000,-..Dette er ikke den prisen jeg betaler.Fikk en fin avtale siden prosjektet vi ta litt lengre tid en vi først trodde pga venting på deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Sivert og co kommet godt i gang med bilen ja...alt av styling er lakkert og justerbart er montert :) Ellers venter de noen smådeler som kommer iløpet av de nærmeste dagene.Når det gjelder hjul er dette bestemt,venter kun på bakdekk..Blir 8,5x20'' og 10x20'' Larzon-felger med svart senter og kromma kant 8) Hadde egentlig bestemt meg for 19''-hjul,men ombestemte meg fort da jeg så bilder av bilen til gaasen her på forumet med disse hjulene(håper det er ok at jeg låner et bilde :) )Tror nok ikke jeg vil angre ett sekund på det valget..Bilen til gaasen er forresten til salgs,finner tråd om den her på forumet.

Regner med at bilen er ferdig om ikke så alt for lenge,da kommer det MANGE bilder :)

Bilde:

1466440bilde1dsc001154xt4.th.jpg

har han antydet noe pris?

På hjulene eller bilen ferdig?Bilen har jeg betalt,og vi har blitt enig om en pris på hjulene også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bil nå nei,men klarer meg fint..men blir såklart godt å få bilen :) Vanskelig å sette en bestemt dato på sånne prosjekt,da ingen av oss kan styre levering av deler,er en god del deler som er blitt bestilt.Men nå vet jeg at det nærmer seg,og da er det greit.Har kun brae erfaringer med SIvert og Automote så langt under denne handelen,så jeg blir nok godt fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobba med bilen i kveld/natt, så den har fått tinnna igjen panser emblem og fått seg bad look panser, som forøvrig er et møst på E46. Men venter forstat på non deler, er vist stor pågang på deler gjenerelt til "ungdomsbiler" da spesielt styling deler. Bakskaden er nesten rettet ferdig, også fronten, men mangler non deler der enda. Har sett bilen til Geir, og de hjula var bare helt super match til bilen, så det blir helt super dupert på bilen din også :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobba med bilen i kveld/natt, så den har fått tinnna igjen panser emblem og fått seg bad look panser, som forøvrig er et møst på E46. Men venter forstat på non deler, er vist stor pågang på deler gjenerelt til "ungdomsbiler" da spesielt styling deler. Bakskaden er nesten rettet ferdig, også fronten, men mangler non deler der enda. Har sett bilen til Geir, og de hjula var bare helt super match til bilen, så det blir helt super dupert på bilen din også :shock:

Hvorfor tinner dere emblemet istede for å bruke sparkel o.l?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bra dette :) gaasen sine hjul (og dine da) :lol: passer meget bra på e46...hvilken farge blir det??

Bilen blir helt svart..vurderte to farger lenge,men bestemte meg for å ha den bare svart,blir mere ''stilrent'' da :-k..og enklere å selge videre kanskje når den tid kommer.. Tror det blir kult med svart bil å toning av ALLE ruter 8)Gleder meg til å se hjula på bilen ja,ser drittøfft ut på bildene av gaasen sin så :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...