BmMm3 Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Noen som vet hva jeg skal vaske setene med for at di skal bli skikkelig rene ? Har E46 med lyst grått interiør så bare jeg eller noen har satt seg inn med våt jakke, eller våte bukser så kommer det vannflekker etterpå som tørker fast i interiøret.. Vet ikke om det finnes noe vidundermidler der ute, men takk for all hjelp ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 BMW har alle slags rense/rengjørings/etc. produkter til interiør og seter som fungerer utmerket. Stikk innom din lokale BMW forhandler's delelager og få tips om hvilket produkt du bør kjøpe. Koster ikke all verden og hvis du er BMW CCN medlemm får du 15% rabatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Her får du vel svar på det: www.bimmers.no/viewtopic.php?t=41751&hi ... 0ec7d5bc1d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 lei en tepperenser.. og bruk et middel som heter Cleanpro (søk).. bruker dette daglig innen bilpleie.. det er helt rått! Husk bare på å blande det etter anvisningene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Innovation Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Hadde en bil tidligere hvor taktrekket var helt brunt og lyktet som f*** etter årevis med røyking. Tenkte å finne en billig å effektiv metode å få det bedre på, og gjorde som følger; 1. Kjøpte en flaske med Interiørshampoo fra Autoglym 2. Vasket tak og seter iht beskrivelsen på flasken Resultat; Både tak og seter så nesten nytt ut etterpå. Voldsomt godt resultat til en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmMm3 Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Jeg har ei flaske fra autoglym med interiør vask.. prøver dette jeg, så ser jeg åssen resultatet blir.. må nok gjøre dette til sommeren igjen om jeg ikke hiver på noen setetrekk i mellomtiden.. uansett, bilen skal se bra ut Takk for svar folkens, supert forum dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå