TkWMan Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Hei alle. Er ny forumet, kom over forumet, da jeg er på jakt etter ny bil. Har en E36 320, som jeg har hatt i 7 år. Etter 3X familie forøkelse er det på tiden med større bil. Tenker meg en E39 528 T. Sitter og vurderer to tilbud på www.finn.no De har samme pris men forskjellig utstyr osv. tar utgangspunkt i at begge har ca. samme teknisk standard. Se lenker: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =10&tot=20 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =14&tot=20 Liker begge bilene, men er usikker. Takker alle som kommer med innspill.
Nautiluz Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Jeg hadde hvertfall valgt 1999modellen.. El seter, beige intreør girkassen og rattet scorer mye poeng hos meg. Ikke minst webasto i kalde nord!
02 Touring Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Med X antall barn. Jeg hadde valgt sort skinn. Liker du og "kjøre" bil, da velger du manuell.
tomasb Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Sport-comfort setene i 98 mod er bedre enn setene i 99mod. Utroligt gode seter. Var det ikkje bytte av motor og fra 98-99? M50 til m52? 5-serien er mer cruiser enn racer, og passer best automat etter min mening. Og så er det jo kjekt med masse knapper å trykke på og da Alt i alt, ville eg tatt 99 modellen.
ropa Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Velkommen til bimmers da Ser ut som flotte biler begge to spør du meg, med mye utstyr og greier.
Boss Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Det er en fordel med mørke seter når man har barn, oxo er sport setene utrolig gode. Det er nok M52 motor i begge, jeg har selv en 528 98 mod og den har M52 motoren.
Andreas1 Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Jeg hadde klart valgt den øverste og heller byttet ut dekselet på ryggen til framstolene slik at det (dekselet) ble sort hvis det skulle bli et problem med merker fra små barneføtter. Den øverste vinner på integrerte barneseter, automat, kupêkoblet webasto, restvarme, store kjørecomputeren og PDC...
Henrik K Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Flotte biler begge to. Det store spørsmålet er vel egentlig om du vil ha automat eller manuell gearkasse. Jeg mener at det i bunn og grunn er den store forskjellen mellom de to. Personlig foretrekker jeg manuell og sportsseter, og har det på min 525iT. Fordeler med 99 modellen: fargekombinasjonen, integrerte barneseter, webasto, parkeringssensor, og et finere ratt Fordeler med 98 modellen: manuell, sportsseter, soltak Når det gjelder farge på interiør og hva som egner seg best når man har barn, fungerer det egentlig greit begge deler (har beige skinn i E46'n min). Sølete avtrykk av sko vises bedre på sort enn på beige. Men det er jo bare å tørke av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå