Hope Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 Har bilen på NAF og der sa de at jeg muligens slipper å kjøpe ny bil. At de kan få fikset den. Håper de klarer det.. kan legge ut noen bilder av bilen, hvis noen forklarer meg hvordan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Tror du finner et program på www.imageshack.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Ikke for å gni det inn, og det har ikkeno med saken å gjøre. Men å la bilen stå på tomgang når den er kald er unødvendig slitasje på motoren. Oljen pumpes opp mye saktere enn når du kjører. Håper det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hope Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Han gjorde det ikke for og få motoren varm. men coupen varm. så ikke dattern trengte og fryse på vei til legevakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hope Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 Ikke for å gni det inn, og det har ikkeno med saken å gjøre.Men å la bilen stå på tomgang når den er kald er unødvendig slitasje på motoren. Oljen pumpes opp mye saktere enn når du kjører. Håper det ordner seg. Skulle bare ha bilen varm så jeg kunne kjøre den 8 dager gamle datteren min på legekontroll Slitasje er ikke den største bekymringen da.. Er glad jeg lot den stå på tomgang i dag ihvertfall, så slapp jeg at bilen plutselig skulle stå i full fyr på E18 med mini i baksetet.. men takk for info.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hope Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 funket ikke det bildet jeg la ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Brann er ikke noe gøy, brant i gamlebilen min også E39 touring, men det var en lighter:P altså selvskyld, men sorry at jeg sier det så angrer jeg på at jeg slokket brannen. bedre å få ny bil enn at du får tilbake en som har vært brann i. Men uansett dette er utrolig kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Ser ikke ut som det funker nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Send gjerne bildene på mail til meg så skal jeg hjelpe deg Si ifra på pm så sender jeg deg adresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conix Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 heisann. Veldig synd det som er skjedd med bilen din! Men det er også sant det med at man IKKE skal varme opp bilen på tomgang! Skal stå i instruksjonsboken.. Motoren blir altfor tregt oppvarmet. Lykke til med bilen hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Har sendt deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Here you go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hope Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 takk takk D.C.V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Leit å se disse bildene, har du fått noen forklaring på hva som gjorde at den tok fyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå