Hope Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Leit å se disse bildene, har du fått noen forklaring på hva som gjorde at den tok fyr? Nei, men de skulle ringe meg så fort de haddde fått oversikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Dette var da som bare søren. Brann i bilen må være noe av det værste. Håper det ordner seg for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hope Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Da har forsikringsselskapet ringt meg.. De sa at det var 90% sikkert at den ble vraket.. Håper ikke jeg kommer jævlig dårlig ut av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 takk takk D.C.V Bare hyggelig Håper det ordner seg for din del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Får du bonustap når slikt skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hope Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Får du bonustap når slikt skjer? Det vet jeg ikke, men hvis noen har et svar på det så lurer jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Er vel egenandel på bilbrann. Om bilen brenner opp eller bare litt spiller vel ingen rolle, så lenge man ikke selv sitter fyr på den. Men er vel greit å sjekke det Tror det var lurt å ikke åpne panser. Jeg gjorde det på en eldre bil jeg hadde pga seriøst røykutvinking. Da sto stikk flammen rett opp, og hadde jeg stått på en annen måte hadde jeg fått flammen rett i fjeset å skadet meg skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hope Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 Da her forsikrings selskapet funnet mulig brannårsak.. Svakhet i lykteholder/lykt, det var der brannen startet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Dette var ikke i fredrikstad?. var en helt lik bil som brant her nede å. var en elektrisk feil. var mitt i byen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Huff, detta var jo jævli kjipt Du bør takke høyere makter at du ikke var ute å kjørte med den nyfødte Biler fins det mange av, ikke vondt ment, syns det er som sagt jævlig kjipt, med såpass ny bil enda. Og håper det ordner seg for deg, at du ikke kommer så ille ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hope Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 Huff, detta var jo jævli kjipt Du bør takke høyere makter at du ikke var ute å kjørte med den nyfødte Biler fins det mange av, ikke vondt ment, syns det er som sagt jævlig kjipt, med såpass ny bil enda. Og håper det ordner seg for deg, at du ikke kommer så ille ut av det Ja er utrolig glad for at det skjedde når den sto på tomgang. Fikk beskjed fra Gjensidige i dag får igjen 155 tusen. Jeg ga jo 138 + reg så kommer jo godt ut av det sånn sett.. Men skulle gjerne ha sluppet alt sammen, er så jævlig kjipt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Synd med bilen, så ikke ut til å være så tore skader. Ble den kondemnert ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hope Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 Synd med bilen, så ikke ut til å være så tore skader.Ble den kondemnert ??? Den ble kondemnert ja pga. ledningsnettet er helt ødelagt. Det var også pulver og røykskader i coupen. Det er forjævlig rett og slett. Hadde trodd de kunne fikse den:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 F.... så synd, det så ut til å være en strøken bil. Har 98 mod jeg oxo Men skal vi se positvt på det, så er det en fin delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Og jeg håper at du ikke er skremt bort fra biltypen. De er jo bare helt konge å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå