Gå til innhold

Min M5 ble stjålet i dag! Dusør!

hanstiig
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

RS 200 du har holdt deg til fakta ja, har eg nekta på det ? og hadde sjøl godt ut og prøvd å redda mitt eige skinn når det var 120 innlegg med mangen spekulasjoner..

MEN Stig Are ville ikkje forsikre en bil som ikkje skulle brukast. Du seier eg bare backer opp Stig Are fordi det er min kompiss, men det er feil, er MANGEN forskjellige måter en kunne gjort dette på så en hadde slåppe att den forsvann, eller att en står heilt hjelpeslaus når slik skjer..

Så eg vil sei, sløvhet fra begge sider + att detta er faktisk ikkje opp til noken av oss og avgjere, satser det norske rettsystemet finner ut ei løysning..

Håper toomas har sett riktig bil og att det kanskje er tjangs for att bilen dukker opp igjenn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RS 200 du har holdt deg til fakta ja, har eg nekta på det ? og hadde sjøl godt ut og prøvd å redda mitt eige skinn når det var 120 innlegg med mangen spekulasjoner..

MEN Stig Are ville ikkje forsikre en bil som ikkje skulle brukast. Du seier eg bare backer opp Stig Are fordi det er min kompiss, men det er feil, er MANGEN forskjellige måter en kunne gjort dette på så en hadde slåppe att den forsvann, eller att en står heilt hjelpeslaus når slik skjer..

Så eg vil sei, sløvhet fra begge sider + att detta er faktisk ikkje opp til noken av oss og avgjere, satser det norske rettsystemet finner ut ei løysning..

Håper toomas har sett riktig bil og att det kanskje er tjangs for att bilen dukker opp igjenn..

Dette har ingen ting med å redde sitt eget skinn å gjøre. Folk har sin rett til å mene hva de vil om meg eller saken her, og jeg tåler å bli disset jeg, men om jeg blir det vil jeg at folk skal vite fakta rundt saken før dem utaler seg. det er derfor jeg begynte å srive her.

det med 120 innlegg var noe jeg telte meg frem til atter at fastbmw kom med en påstand om at det er jeg som har startet krangelen her.

Du sier jo sjøl at jeg har holdt meg til fakta, så da er vi i alle fall enige om noe.

the driver er absolutt ikke en dobbel nick fra meg, og det har jeg ikke nok greie på hvorden dette fungerer for å kunne bevise, men det er i orden for meg om du tror det.

jeg har fått masse støtte pm og føler jeg at jeg har blitt hørt. takk alle sammen, men ikke glem focus: Vil gjerne at vogna dukker opp igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikkje driv og krangle om skyldspørsmålet her inne takk!! gjelder alle

Det blir mellom meg og ga... og RS 200!!

Skriv inlegg om miste detalj i saken, om du tror eller vet noe ring meg på 91626347 ( Toomas, ring meg eller gi meg nummeret ditt)

Tror de hadde vret til stor hjelp og få sjekka ut de på shellstasjonen!!

Takk for alle svar, dette SKAL vi komme til bunns i STÅ SAMMEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det rs 200 sier er helt rett og rimelig jeg hvis eier har sagt drit i det så hadde jeg driti i det jeg å. greit det at man kunne "bare" satt bilen på en henger der men det kan faktisk være ting som ikke klaffer der å det er jo ikke alle som har lappen til å kjøre med henger engang

Litt merkelig at du kun har 3 innlegg, og alle innlegga dine forsvarer RS200 100%.

Eg skjønne veldig godt at kjøper ikkje forsikra bilen. Han hadde venta VANVITTIG lenge på at den skulle bli godkjent, og når selger då begynne om å masa om at kjøper må forsikre bilen før han får fiksa den, så skjønne eg godt at kjøper kjeme med kommentaren; DRIT I DET og berre få fiksa bilen...

Selger burde her tatt utgifta med å kjøpe prøveskilt eller vært såpass ansvarlig at dersom han tok sjansen å køyre med ein bil uten forsikring og noko skulle skjedd, så burde han tatt all skyld på eige kappe.

Er klart at dette er vanvittig surt dersom selger ikkje har noko med forsvinninga å gjere, noko eg forøvrig ikkje trur heller, men slik som det har vorte spekulert om her inne...

Får håpe toomas klare å få informasjon til å finne bilen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikje for og krangle om skuldspørsmålet, men bilen skulle ikkje brukes i de hele tatt før bilen var ferdig godkjekt som

Ka skal enn me forsikring på en bil som ikkje skal brukes i de hele tatt før alt er i orden!!

Men som sagt, dette blir mellom meg og selger

Hjelp til og finne bilen :D

Som sagt dusør vil utbetales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...