Gå til innhold

Min M5 ble stjålet i dag! Dusør!


hanstiig
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

til alle som tror jeg ikke er en ordentlig person...F O. grunnen til at jeg ikke er her hele tiden er fordi jeg har et liv

Om du er ordentlig eller ikke det har vi ingen formening om her inne. Og hadde du hatt et liv, ja da hadde du i det minste skrevet riktig.

Truls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka skal enn me forsikring på en bil som ikkje skal brukes i de hele tatt før alt er i orden!!

Det hadde vært fullt mulig å ha kasko eller delkasko på den. Er jo ok å ha det i tilfelle f.eks. tyveri, innbrudd eller brann. ;) Antar du hadde tenkt å ha det på bilen uansett når den fikk skilter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de som stjal den må jo ha visst hvor kameraene på bensinstasjonen var, og hvor de dekket, kan være han fyren inne på bensinstasjonen ringte noen kompisser og sa at det stod en heftig M5 uten skilter på stasjonen, og at eieren skulle være borte i noen timer.. hva med å finne ut når han jobber, ta med en M3, og spørre om den kan stå der noen timer, også ligger du i buskene med kikkert og venter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare komme med et innspill her.

Er det ikke sånn at den som kjører bilen har ansvar med og sjekke at bilen er i ok stand får han kjører? Og da også og forsikre seg om at forsikringen er som den skal?

Altså kjører har skyld i at bilen ble stoppet, og måtte parkeres?

(Men dermed ikke sakt at kjører har skylden i tyveriet!)

PS: Lykke til med saken

Mvh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de som stjal den må jo ha visst hvor kameraene på bensinstasjonen var, og hvor de dekket, kan være han fyren inne på bensinstasjonen ringte noen kompisser og sa at det stod en heftig M5 uten skilter på stasjonen, og at eieren skulle være borte i noen timer.. hva med å finne ut når han jobber, ta med en M3, og spørre om den kan stå der noen timer, også ligger du i buskene med kikkert og venter:)

Ingen dum tanke det. har vært inne på det selv også. Han var så jævla interisert, og lovet å passe på bilen. Var også veldig oppdatert på hva slags bil det var og la ikke noe skjul på at han syntes den var dritkuul.

Når jeg kom tilbake å spurte hvor bilen hadde tatt veien, latet han som om han ikke hadde lagt merke til at den ikke var der lenger.

jeg har fortalt om dette til politiet, og de har sagt at de skal sjekke det opp, men det er vel en nedprioritert sak for dem tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dum tanke det. har vært inne på det selv også. Han var så jævla interisert, og lovet å passe på bilen. Var også veldig oppdatert på hva slags bil det var og la ikke noe skjul på at han syntes den var dritkuul.

Når jeg kom tilbake å spurte hvor bilen hadde tatt veien, latet han som om han ikke hadde lagt merke til at den ikke var der lenger.

jeg har fortalt om dette til politiet, og de har sagt at de skal sjekke det opp, men det er vel en nedprioritert sak for dem tenker jeg.

Du får prøve å villmans kjøre i 90km/h i 80 sone,eller ta igang litt hardt ut av et lyskryss(trenger ikke spinne engang),så ser du hva de som-tror-de-er-flinkest-i-verden bruker sine ressurser på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...