E36-M-Tech cab Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 begynner å bli temmelig usakelig denne tråden, bare tomme beskyldninger mot hverandre....kjedeli.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Bilen dukka opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Bilen er nok ikkje dukka opp nei, så er bare og fortsette og lete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Har lest gjennom hele tråden nå, og vil si at du har min medfølelse her altså.. miste en så flott bil. Vet ikke om jeg hadde taklet det helt i det hele tatt. Men hvordan går det med toomas' etterforskning? Spennt på å høre mer fremgang ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Toomas sjekket filmen på bensinstasjonen, men etter norsk lov må dei slette filmer som er over 7 dager gamle så der var de ingen håp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 slette de? er vel ikke norsk lov det? der jeg jobber tar de vare på sånne filmer fra hele måneden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Tror de plikter å ha sånne filmer i minimum 7 dager,så de fleste har vel bare film for mandag,tirsdag osv som de rullerer hver uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 har filmen lenger enn 1 uke,er han på bensinstasjonen med på det hele,er det ikke rart han sier at de ikke har den,eller har sørget for at den har blitt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1512729 denne lignet litt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elling Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1512729denne lignet litt..... Feil farge. Feil interiør inkl dørtrekk. Feil speil. Mangler blinklys i fangern forran. Tviler på at noen gidder å skifte så mye for så å selge den i biter.. Den annonsen er sikkert en m5 som bare er tolla inn for få motor/drivverk til et eller annet prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 ha kanskje det ??? neida er nok sikkert ikke denna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1512729denne lignet litt..... Kjenner godt han som har den bilen tilsalgs, og kan glatt si at det IKKE er den! Han har IQ way bigger than that!! Setter ihvertfall ikke en stjålet bil tilsalg med bilder på nett vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Vilt at bilen bare forsant Den dagen jeg kjøper meg bil til mer enn 150k er det GPS sporing som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Åssen er denne historie gått da?? Noen økonomiske avklaringer i saken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Må bare si at HER er det jævlig mange verdags helter alle skal se og notere ned nr. osv... bla bla bla bare masse piss og spekulasjoner!! EYY! bil-eier! den bilen er GARANTERT slakta og dumpet!! det er ikke bare bare å kjøre en ureg. bil ut av landet! til syvende å sist er det jo DIN feil har man sånn bil passer man jævlig godt på den og ikke parkere den hvor som hels å IKKE i Oslo! hadde jeg vert deg hadde jeg bare kjørt uten skilter! det er jo faen med en M5 med uten skilt du drar fra det meste...... lykke til videre på jakten etter den savnede M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå