Ballder Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Må bare si at HER er det jævlig mange verdags helter alle skal se og notere ned nr. osv... bla bla bla bare masse piss og spekulasjoner!! EYY! bil-eier! den bilen er GARANTERT slakta og dumpet!! det er ikke bare bare å kjøre en ureg. bil ut av landet! til syvende å sist er det jo DIN feil har man sånn bil passer man jævlig godt på den og ikke parkere den hvor som hels å IKKE i Oslo! hadde jeg vert deg hadde jeg bare kjørt uten skilter! det er jo faen med en M5 med uten skilt du drar fra det meste...... lykke til videre på jakten etter den savnede M5 Jaaa... En M5 uten skilt går myyye bedre enn en MED skilt. Ikke alle som er like tøff som deg vettu. Bla bla bla......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ac turbo Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 hmmm.litt rart.denne biln var også stjålet for noen månder siden å.ikke er d en orginal M5 heller..............men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2007 Ikkje orginal nei, men deler fra en orginal bil og deler fra en som allerede er ombygd gjør vel samme nytten... seier du bilen min hadde stjelte deler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Ække alle som mener at ombygg gjør nytten serru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Ække alle som mener at ombygg gjør nytten serru. en ombygd bil kan vel være like bra som en original, selv om verdien selvsagt synker. Hvis en bygger fra bunn av selv, så vet man jo hva man har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Ække alle som mener at ombygg gjør nytten serru. en ombygd bil kan vel være like bra som en original, selv om verdien selvsagt synker. Hvis en bygger fra bunn av selv, så vet man jo hva man har. Er det jeg mener også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 AJ aj aj.... Jeg hadde ligget i fosterstilling å brølt "MAMMA!". Siden bilen ikke hadde skilt så er den heller ikke forsikret da regner jeg med. Er nok desverre en stor sjanse for at bilen blir plukket fra hverandre og solgt i deler eller som tidligere nevt sendt til Polen, Agfanistan o.s.v.lite tru på på polen litauen osv. de kjører jo bare diesel... stakar deg... kan ikke fårestille meg en gang hvordan det må føles. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Må bare si at HER er det jævlig mange verdags helter alle skal se og notere ned nr. osv... bla bla bla bare masse piss og spekulasjoner!! EYY! bil-eier! den bilen er GARANTERT slakta og dumpet!! det er ikke bare bare å kjøre en ureg. bil ut av landet! til syvende å sist er det jo DIN feil har man sånn bil passer man jævlig godt på den og ikke parkere den hvor som hels å IKKE i Oslo! hadde jeg vert deg hadde jeg bare kjørt uten skilter! det er jo faen med en M5 med uten skilt du drar fra det meste...... lykke til videre på jakten etter den savnede M5 Jøss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Hadde du lest tråden, ville du sett at det ikke er eier som parkerte bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 gir fulstendig faen! min bmw står trygt i garasjen med alarm.. kommer noen inn garasjen blir de skutt å hengt til tørk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 gir fulstendig faen! min bmw står trygt i garasjen med alarm.. kommer noen inn garasjen blir de skutt å hengt til tørk! Og står bilen tørt, så er det jo en fin veteran når du kan bruk'n igjen. En viss fare for at det samme vil skje her i gården. Noe nytt om bilen forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 ingenting nytt om bilen!! går til rettsak no med han som klarte og miste bilen!! og eg gir meg ikkje før 150 000 er på min konto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Stå på. Virker suspekt hele opplegget, så håper du kommer godt ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 har du en god sak på han da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 ingenting nytt om bilen!!går til rettsak no med han som klarte og miste bilen!! og eg gir meg ikkje før 150 000 er på min konto Stå på, og lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå