Gå til innhold

Min M5 ble stjålet i dag! Dusør!


hanstiig
 Share

Anbefalte innlegg

BMW og Cosworth-miljøet har mye til felles. Mange kriminelle...

Her blir en allerede ombygd 518 slaktet til fordel for en "ny" 520..

Motor og gir er kanskje på sin fjerde bil :lol:

Begynner å ligne på ford-gutta som stjeler ombygde, rustne Sierra ISer og setter delene nedi en enda mer rusten Sierra is. Nesten så ille at noen tyver har stjålet samme motor/gir flere ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei alle sammen...

eg blei en smule skuffet når eg hadde håp om og få igjen bilen min, men den gang ei, dere har vel sett bildende...

en oppdatering om bilen..:

* svart rimelig strøkent intriør!!

* estorillblå metallic

* hadde alle papirene som skulle brukest til godkjenning på biltilsynet i bilen når den ble stjelt så har ikkje peiling på motornummer osv nå lenger

* oz futura 17" felger 10.5 " bak og 9" framme

* angeleyes frontlykter og dei orginale låg i bagasjerommet

* kommer med mer når eg kjem på meir!!

men ver på utkikk etter nybygg, for denne bilen går som en ombygd M5 nå, de er eg rimelig sikker på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meget synd bilen ikke var hel når du fikk den igjen. har dere sjekka noe mer på han som jobba på bensinstarsjonen den dagen bilen ble borte?? synes han virka litt mistenksom etter jeg leste om han!

stå på videre med letinga :D hadde vert moro om du hadde fått tatt de rette i denne saken selv om det ikke altid er så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyyy dæven å surt!!!

kondolerer!

hvis du parkerte m5'en på en bensinstasjon og kun dro for å hente henger(vet ikke hvor lenge den sto på denne bensinstasjonen), må noen ha gitt beskjed til eventuelle tyver om at bilen sto der??

leste lenger opp her at han som jobba på bensinstasjonen var noe mistenkelig.. hadde undersøkt dette nærmere hadde jeg vært deg..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

satan brenne, tipper det plager deg uendelig langt inn i roten av beine, og gud jeg forstår deg og i SVARTE HEL**** jeg hadde sumfart landet for alt.. absolutt alt helt til jeg hadde funnet de(den) + jeg hadde ristet han på bensinstasjonen heng opp bilde av den der og se om noen husker den dagen de har sett noe eller noe, nå må jeg slutte og skrive for kjenner jeg blir steik.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre slipper gutta som gjør ting som dette så og si alltid unna med det MpA. Identifiserer meg absolutt med følelsene du uttrykker, men disse tingene skjer hele tiden.

Utrolig kjedelig tråd å lese gjennom med en skikkelig kjip konklusjon med den avis artikelen. Sett et par andre tråder ende på den måten (noen som husker den gullfarga rx7'en på bilforumet.net for mange mange år siden?) og det er et fullstendig jævelig syn.

Er nok dessverre mye sannhet i hva Werther postet tidligere her og disse delene havnet nok i en ny bil som kanskje er stjålet på nytt og slakta igjen siden denne bilen forsvant første gangen. Før eller siden har du deler som er så "grå" at de nesten er hvite og med litt "flaks" havnet de i en bil som er vraka og legitimt selges fra en delebil.

Nei uff, dette er noe dritt :(.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SNU HVER ENESTE STEIN! leit til du finner motor interiør hjul, det skal være mulig, mest sansynelig sitter betene på en utslitt E34 eller,er på vei til å få det montert, å de som bygger om har som regel en skryte tråd et sted, disse bmwmiljøa er store men ikke større enn at du kan finne betene igjen, er som regel de samme som stjeler hele tia... snuten må vel ha noen adresser du kan begynne å leite på

er det polakker/ litauere da blir det verre.. men er det stanere eller noen andre tullinger fra norge så skal det være mulig å finne det ut.... hadde aldri gitt før jeg hadde finni delene ALDRI, å du har vel info hen de fant bilen eksakt... 60 mil eller ikke, hadde tatt meg ferie fra jobb å alt å satt i gang, ikke noe hadde fått stoppa da

JEG ER MER ENN GJERNE MED PÅ EN KRONERULLING TIL Å FÅ"SATT" DENNE JÆVELN I EN RULLESTOL! om du skulle ha flaks og finne ut av det

masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SNU HVER ENESTE STEIN! leit til du finner motor interiør hjul, det skal være mulig, mest sansynelig sitter betene på en utslitt E34 eller,er på vei til å få det montert, å de som bygger om har som regel en skryte tråd et sted, disse bmwmiljøa er store men ikke større enn at du kan finne betene igjen, er som regel de samme som stjeler hele tia... snuten må vel ha noen adresser du kan begynne å leite på

er det polakker/ litauere da blir det verre.. men er det stanere eller noen andre tullinger fra norge så skal det være mulig å finne det ut.... hadde aldri gitt før jeg hadde finni delene ALDRI, å du har vel info hen de fant bilen eksakt... 60 mil eller ikke, hadde tatt meg ferie fra jobb å alt å satt i gang, ikke noe hadde fått stoppa da

JEG ER MER ENN GJERNE MED PÅ EN KRONERULLING TIL Å FÅ"SATT" DENNE JÆVELN I EN RULLESTOL! om du skulle ha flaks og finne ut av det

masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...