SteffenM2 Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Skal sjekke kaia i moss iallefall! MYE biler som har blitt transportert til utlandet herifra, uheldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Dette var surt. Er redd Fredrik har rett i at bilen allerede kan ha havnet i Polen e.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Foss Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Offoffoff, dypeste medfølelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Forferdelige greie Føler med deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Skal holde øyne og ører oppi i staden jeg! Har vært biltyvjakt på bimmers før så er ikke umulig at det skjer igjen Heller ikke umulig at det er et brødhue som cruiser rundt i oslo nmed den heller. Uansett, en veldig kjedelig sak for deg! Men du får ikke igjen noe på forsikring pga ikke skilter eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 bilen hadde nett vert på ruterknekt i oslo for ny frontrute da den gamle gjikk i stykker, da han eg kjøpte bilen med skulle kjøre den til biltilsynet blei han seff stoppa av politiet, da tok dei skilta av bilen og han måtte plassere den på nærmeste bensinstasjon for og få tak i en henger!! den sto der bare i 2 timer før de kom en lastebil foran camera og da lastebilen forsvant var og bilen borte men dørlåsen låg igjen på bakken!! og dette skjedde midt på høylys da ca kl. 14.00 i oslo eg vil tru at dei som stjal bilen har vert dyktige og virkelig viste ka dei gjor, for rattlås og alt må jo brytes opp!! Det var Lasse Tony richvoldsen som skulle ordne med ting på biltilsynet for meg!! ring som sagt så raskt noe blir oppdaget... takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 har nå aktivert falkeblikket. navn og tlf nr notert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 tyder jo bare på at det er proffe som har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Syntes at det lukter litt jeg da. Ikke av eier men av..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 bilen hadde nett vert på ruterknekt i oslo for ny frontrute da den gamle gjikk i stykker, da han eg kjøpte bilen med skulle kjøre den til biltilsynet blei han seff stoppa av politiet, da tok dei skilta av bilen og han måtte plassere den på nærmeste bensinstasjon for og få tak i en henger!!den sto der bare i 2 timer før de kom en lastebil foran camera og da lastebilen forsvant var og bilen borte men dørlåsen låg igjen på bakken!! og dette skjedde midt på høylys da ca kl. 14.00 i oslo eg vil tru at dei som stjal bilen har vert dyktige og virkelig viste ka dei gjor, for rattlås og alt må jo brytes opp!! Det var Lasse Tony richvoldsen som skulle ordne med ting på biltilsynet for meg!! ring som sagt så raskt noe blir oppdaget... takk for svar Vet du 100% sikkert at politiet klippet skiltene da? Den story`n der hørtes ikke heeelt tro ut! Men det er self kun spekulasjoner. Kan jo selvfølgelig være rene tilfeldigheter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Har du sjekka opp med politiet, eller biltilsynet om det virkelig stemmer at bilen ble avskilta? Tror jeg ville sjekka grundig opp i han som solgte den. Kan være noe som er grundig planlagt av han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 hanstiig Hadde du kjøpt og betalt bilen før dette skjedde?Skrevet kontrakt osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Hadde nok gått litt nøyere i sømmene på selger her. Lukter litt av den historien, og hvordan stiller ansvarsforholdet her seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 hadde syns synd i selger her om han har solgt en bil for så å stjele den..da hadde det venta noe kraftig med bank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Du kan bare ringe biltilsynet så får du oppgitt om skiltene ble klippet og hvor.. Dette har jeg gjort selv ganske nylig med en bil jeg har solgt.. Jævli kjipt og du har min dypeste medfølese her.. Er enig med de andre om at det lukter litt ang selger.. Han kan jo ha knekt dørlåsen et annet sted han eller hatt en gammel en for den saks skyld og rett og slett bare nøkkelkjørt den videre.. Dette virker veldig planlagt med den lastebilen bl. annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå