Nino Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 sjekket vegvesenet. står der at bilen er avregistrert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 står også det er en 1990 518! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 står også det er en 1990 518! lol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 så jevlig kjiipt! bombe at dette skjedde i oslo da (jevla momakkby med alt mulig drit i, som du nevner) hadde aldri skjedd for.eks i førde. håper du finner den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 eg kjøpte bilen sommeren 2005, og ifølge selger osv var bilen godkjent ombygget da, eg skeiv ei tileggskontrakt asom de sto at vist ikkje bilen var slik den var i salgsannonsa kunne eg heve kjøpet! eg kjørte heim med bilen eg, da selger fortalte at han måtte sende opp godkjenningspapira osv pga han som hadde dei var på ferie, dom som eg var gjekk eg me på de. Og alså no etter så lang tid fekk dei ut fingeren og skulle prøve og godkjenne den på biltilsynet, noe den ikkje var da eg kjøpte bilen!! så bilen er jo ikkje slik den skulle vere i kontrakta, så får selger bilen ned igjen og skal ordne opp i alt, så plutselig forsvinner bilen!! Lasse tony richvoldsen er ikkje selger men kompis av selger som skulle ordne me alt mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 HMm hørtes noe merkelig dette ut dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Ja, man kan bli gal av mindre! Kjempe-OT: Hva slags senkesett er det på den bilen? Det var j..... tøft! dagens "eier ikke medfølelse" hanstiig: gjelder å holde godt følge på dele fronten fremover! disse er jo dyre i deler. håper du er heldig å finne den hel selvsagt. ser folk nevner østblokk land etc.. hvordan er det å tipse tollere om slike ting?(de har kanjse mer enn nok annet å gjør på) man kommer jo ut av norge på røde prøveskilt men ikke stort lengre. Hvis du hadde lest innlegget mitt skikkelig så hadde du sett at jeg synes det er fælt at dette skjedde, samtidig skrøt jeg av bilen, er ikke det medfølelse? Skrev at det jeg spurte om til slutt var kjempe-OT(altså OFF TOPIC). Var ikke meningen å forulempe eieren her, du har all min sympati! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Hmmm, dette virket litt suspekt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 til trådstarter: Du burde være litt mer forsiktig med å komme med navn på personer som forløpig ikke er å se på som skyldige i denne saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Her erforresten link til flere bilder: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... me=#bilder Og så ett par bilder: Pen bil forresten. Kjipt dette her... Håper den kommer til rette igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 eg mistenker ikkje noen for tyveriet enda!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Kjedelige greier. Ble frastjålet min bil for noen uker tilbake jeg også men hadde heldigvis forsikring. Skal holde øye og gi besjed om jeg skulle se den i Buskerud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 eg kjøpte bilen sommeren 2005, og ifølge selger osv var bilen godkjent ombygget da, eg skeiv ei tileggskontrakt asom de sto at vist ikkje bilen var slik den var i salgsannonsa kunne eg heve kjøpet!eg kjørte heim med bilen eg, da selger fortalte at han måtte sende opp godkjenningspapira osv pga han som hadde dei var på ferie, dom som eg var gjekk eg me på de. Og alså no etter så lang tid fekk dei ut fingeren og skulle prøve og godkjenne den på biltilsynet, noe den ikkje var da eg kjøpte bilen!! så bilen er jo ikkje slik den skulle vere i kontrakta, så får selger bilen ned igjen og skal ordne opp i alt, så plutselig forsvinner bilen!! Lasse tony richvoldsen er ikkje selger men kompis av selger som skulle ordne me alt mulig Synd med bilen:( Men, hva i all verden er det du skriver?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 skriver kanskje vel mykje ja, beklager!! dumt og nevne navn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 ahww! det var surt... "kompis" av selger som kjørte bilen ja? hmmm hmmmmm.... jaaa, jaaa.... ü håper det ordner seg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå