zm1 Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 hei trenger virkelig hjelp av noen med bra peiling på anlegg. har ikke peiling på hva som blir best så håper folk kan komme med tegninger osv om hva jeg bør gjøre .. også interisert i å kjøpe en kasse vist noen gidder bygge den .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Kan du oppgi Mål på: -Lengde mellom dempertårn -Lengde fra seteryggen øverste del til pakninga på bagarsjeluka -Og høyden fra gulvet til hatthylla Så skal jeg komme med ett kasseforslag? Om du er interisert da Og hvordan har du tengt deg att det skal se ut bak i bilen? ( Subber pekende bakover eller mot seteryggen? ) Den beste løsningen for deg etter min mening er å snu bassene mot bakplata, og porte kassen, men det er min mening. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Kan godt snekre sammen en kasse for deg om du skulle ha det. Gjerne med plexiglass eller støp. Siden vanlige kasser til tider kjedelig å lage. Sjekk mål du så blir vi kanskje enige om noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zm1 Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 skal ha det perfekt så trenger masse hjelp .. klarer det elektriske selv pga er elektrikker men hakke peil på kasser å hva som er best osv.. .. gleder meg også til sommeren når seidel kitte kommer på og 18" wolf race asia teck yakuza felga kommer på :):):):): ... BMW ER BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UANS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 skal ha det perfekt så trenger masse hjelp .. klarer det elektriske selv pga er elektrikker men hakke peil på kasser å hva som er best osv.. .. gleder meg også til sommeren når seidel kitte kommer på og 18" wolf race asia teck yakuza felga kommer på :):):):): ... BMW ER BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UANS!!! Hehe.. jeg er i godt drikkelag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 skal ha det perfekt så trenger masse hjelp .. klarer det elektriske selv pga er elektrikker men hakke peil på kasser å hva som er best osv.. .. gleder meg også til sommeren når seidel kitte kommer på og 18" wolf race asia teck yakuza felga kommer på :):):):): ... BMW ER BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UANS!!! er jo bare sykkelhjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zm1 Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 er jo bare sykkelhjul! helt enigat de er for små! men men sånn er det men se da: http://www.milf.no/zHk/simen_sin_bmw3.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 http://www.milf.no/zHk/simen_sin_bmw3.jpg For de som ikke skjønte det Men, blir bra dette simen! gleder meg til og høre lyden og ikke minst sette på stylingen vi hentet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå