Gå til innhold

trenger noen til å lage en kasse til 2 12" L7 +solo X12

Share

Anbefalte innlegg

hei trenger virkelig hjelp av noen med bra peiling på anlegg. har ikke peiling på hva som blir best så håper folk kan komme med tegninger osv om hva jeg bør gjøre .. også interisert i å kjøpe en kasse vist noen gidder bygge den ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du oppgi Mål på:

-Lengde mellom dempertårn

-Lengde fra seteryggen øverste del til pakninga på bagarsjeluka

-Og høyden fra gulvet til hatthylla

Så skal jeg komme med ett kasseforslag?

Om du er interisert da :)

Og hvordan har du tengt deg att det skal se ut bak i bilen?

( Subber pekende bakover eller mot seteryggen? )

Den beste løsningen for deg etter min mening er å snu bassene mot bakplata, og porte kassen, men det er min mening.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ha det perfekt så trenger masse hjelp .. klarer det elektriske selv pga er elektrikker men hakke peil på kasser å hva som er best osv.. .. gleder meg også til sommeren når seidel kitte kommer på og 18" wolf race asia teck yakuza felga kommer på :):):):):):):):): ... BMW ER BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UANS!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ha det perfekt så trenger masse hjelp .. klarer det elektriske selv pga er elektrikker men hakke peil på kasser å hva som er best osv.. .. gleder meg også til sommeren når seidel kitte kommer på og 18" wolf race asia teck yakuza felga kommer på :):):):):):):):): ... BMW ER BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UANS!!!

Hehe.. jeg er i godt drikkelag eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo bare sykkelhjul! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...