Bjarne_M Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Vi kjører nedover en gang på morningen den 17!Sjekker inn på hotellet når vi kommer ned der utpå ettermiddagen, slik at vi forhåpentligvis kan være opplagt den 18! hvor har dere tenkt og legge dere inn på hotell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 her: http://www.choice.no/html/page.jsp?prop ... tcode=null Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Noen andre bimmers folk som skal være på dette hotellet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Hvor mange er dere? Madammen og jeg skal sove over hos Nautiluz og dama i Fredrikstad.. vi kunne jo kanskje slått oss sammen og tatt en pizzakveld eller noe et sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Hvor mange er dere?Madammen og jeg skal sove over hos Nautiluz og dama i Fredrikstad.. vi kunne jo kanskje slått oss sammen og tatt en pizzakveld eller noe et sted? Vi var 4, men han ene fikk ikke fri fra jobb, så nå er vi 3... Jeg, madammen og en kompis Hadde sikkert vært hyggelig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Hva med TOREBMW & co? Skal ikke de også overnatte i Særp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå